New in ~TRAVANJ

Pozdrav svima!

Nadam se da ste se odmorili za ovaj produženi vikend i da ste spremni za dalje :)
U ovom postu Vam donosim ono što sam kupila prošli mjesec. Pa krenimo ;) 


Obnovljena je kupnja omiljenih vlažnih maramica (Trudi i Becutan) koje koristim za sve i svašta. Ne mogu si zamisliti život bez njih lol. Zatim su tu i obične maramice koje su me osvojile preslatkim pakiranjem (i mean really, unicorns, tko bi im odolio :D).

Od proizvoda za kosu tu su L'orealov šampon za masnu kosu i suhe vrhove o kojem cijela beauty zajednica trubi na sva zvona :D. Gard Professional lak za kosu koji mi je odličan, a mislim da mi je ovo i omiljeni Batiste šampon za suho pranje.

Za njegu tijela sam uzela Dove Original dezić koji mi se pokazao fenomenalnim. Zatim je tu Dove sapun od argana. Njihovi sapuni su mi najbolji jer su kremasti, hidratantni i mirisni. Tu je i Palmolive gel za tuširanje od makadamije koji ću tek isprobati. Afrodita mlijeko za tijelo mi je odlično.


Afroditinu hydra thermal kremu za lice sam uzela dok je bila neka akcija i mogu reći da je jako dobra. Biti će sigurno i recenzija. Zatim sam uzela i tonik koji je bio dosta hvaljen. Okej mi je, nisam previše oduševljena doduše. Eveline gel za umivanje tek trebam isprobati. 

SensiDent vodica za usta mi nije baš nešto. Za Carmex u sticku sam se odlučila jer mi je onaj u teglici bio fenomenalan a ovo je praktičnije za korištenje. Cien gel za brijanje sam uzela zbog veće količine proizvoda koji se dobije. Nisam ga još testirala.

Eveline Laser precision depilacijsku kremu moram tek isprobati.

I jedini proizvodi od dekorative su Maybelline Lash sensational maskara koja mi je jedna od najboljih te E.l.f. četkica za sjenila. Moram priznati da mi je nekako preparativa puno zanimljivija za kupovinu i trošenje. Nemam pojma, sad sam u takvoj fazi da me dekorativa više ne privlači toliko :D 

Do čitanja, xoxo

4 komentari:

  1. Isto tako :D hehe, maskara je odlična, imam dvije takve, becutan maramice vlažne i obvezno dove dezic, original uvijek a nekad kupim i rozi/žuti. Super stvarčice, Palmolive gelovi za tuširanje su odlični :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaaaa otkud je jednorog? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Potražim, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *