NEW IN ~ svibanj


Bok svima :) 

Kao i svakog mjeseca  donosim vam pregled stvarčica koje sam kupila. Našlo se tu svega, opet većinom preparativa :D Ako vas zanima što se tu sve našlo, nastavite gledati/čitati :) 



U prolazu pothodnikom nisam mogla ne svratiti u dućan gdje prodaju Cottage proizvode.  Uvijek imaju hrpu proizvoda na akciji i nisam mogla ući i izaći a da ne uzmem ništa xD Tako da sam uzela ovaj ogromni gel za tuširanje (750ml) i losion za tijelo od ljubičice. Bili su 10 kn po komadu :D Isprobala sam oba proizvoda i odlični su. Miris im je savršen. U dmu sam uzela Dove Derma spa uplifted roll on za tijelo. Moram priznati da je fora stvar jer ima kuglice (roll on) na tubi gdje izlazi proizvod pa vas ujedno masira kad ga nanosite na tijelo. Rijeđe je konzistencije, brzo se upija i jako lijepo miriše. Dove Original dezić- znate da je predobar. Zatim sam kupila i Afroditin šećerni piling za tijelo. Znam da su cure odavno još pričale o ovom pilingu, no ja sam ga tek sad odlučila probati :D Stvarno je dobar, jedino što mi se ne sviđa je što mi kada bude masnjikava nakon njega pa ju moram ribati nakon upotrebe :D 


La Roche Posay micelarna voda za osjetljivu kožu mi je najbolja koju sam do sada probala. Obožavam je i u jako kratkom roku je postala moj holy grail proizvod. Avon ružinu vodicu nisam još probala. Avon nutra effects piling za lice je iznenađujuće dobar. Nježan je, ne isušuje, ostavlja lijepi glatki film na licu nakon korištenja. Avene termalna voda je proizvod bez kojeg više ne želim biti i koji je postao dio moje svakodnevne rutine. Špricam je kad god se sjetim (nakon šminkanja, kad se želim osvježiti, prije spavanja..) Osvježi lice, hidrira ga, ima lijep učinak na kožu. Eterično ulje čajevca nisam probala. Čitala sam kako treba biti oprezan s njim i razrijediti ga prije nanošenja na kožu. Još ću si razmisliti na koji način ću ga koristiti. Prijedlozi su dobrodošli ;) Face food maska za lice od jabuke i krastavca mi je bila dobra. Nije mi izazvala crvenilo ili pekla. Dapače, fino hladi i hidrira kožu. 


Volim isprobavati razne gelove za brijanje a ovaj sam uzela po preporuci jedne blogerice i nisam pogriješila :) Radi se o Cien gelu za brijanje. Blag je, stvara dobru pjenu, ne iritira, a i velik je tako da mi duže i traje. Balea pjenu s mirisom kokosa i lubenice ću početi koristiti nakon što potrošim ovaj Cienov :) 



Olival je nedavno izbacio nove deo kreme koje su potpuno prirodne. Ja sam se odlučila za ovu od zelenog čaja. Okej mi je, lako se koristi, ne izaziva iritacije ako ju nanesete odmah nakon brijanja. Ostavlja blage čestice (sode bikarbone?) kad se namaže. Mene to ne smeta, i nisam primjetila da mi je zaflekala majicu. Ovo definitivno nije nešto za smanjenje znojenja, već samo da spriječi nastanak neugodnih mirisa :D 

E sad smo došli do jednog proizvoda o kojem želim napraviti zasebnu recenziju jer mislim da to u potpunosti zaslužuje. Radi se o Eucerinovom spreju protiv jakog i prekomjernog znojenja. Samo ću reći da ako se pojačano znojite ili imate hiperhidrozu kao ja, ovo je nešto što život znači. ČUDO, čudo od proizvoda. 



Iz Avona sam naručila sprejeve za tijelo ( 'ko zna koje već po redu xD). Šljivu koja je favorit te verbenu i zeleni čaj. Oduševila me ta kombinacija mirisa. U Bipi sam naletjela i na Le verger shop parfem koji je bio na akciji jer izlazi iz prodaje. Sadrži sitne zlatne šljokice i ima miris grožđa. Za mene i više nego dovoljno :D 


Afrodita spužvica za ostranjivanje kože sa peta je tako-tako. Ne sviđa mi se što pri struganju sa spužvice padaju sitne mrvice. Avon Foot works dezić za noge i obuću špricam po tenama, čarapicama. Lijepo miriše i osvježava. Tražim neku dobru vodicu za ispiranje usta pa sam odlučila probati Dontodent vodicu. Nisam je još probala. 


Sa ebaya sam naručila dvije Mizon kremice. Snail gel recovery kremu koristim otkako mi je došla i jako sam zadovoljna. Dobro dođe kao podloga prije makeup-a, ne izaziva nered na licu i ono što mi je najbolje kod nje jest to da flekice i ožiljci brže prolaze. Imala sam par prištića  i jedan vulkan koji mi je izbio zbog pmsa. Stavila bi ovaj gel/kremu na njih i otišli su puno brže nego inače i sa manjim tragovima na licu :) Super dođe za brže zacjeljivanje. Zbog oduševljenja s njom, odlučila sam uzeti i All in one snail repair kremu. Nju nisam još istestirala. Znam da je Mizon kozmetika dostupna i kod nas za naručiti, no puno jeftinije ćete proći ako naručite s ebaya kao ja ili iherba gdje su slične cijene. Afrodita okoloočna krema od kamilice je probana nekoliko puta i zasada mi se jako sviđa. Moram priznati da me Afrodita kozmetika nikada ne razočara. Stvarno je odličan brend koji ima predobre proizvode sa povoljnim cijenama. 


Cottage gel za tuširanje sa mirisom jagode u mini izdanju sam uzela jer je jednostavno presladak :D Jako lako padam na slatka pakiranja :D U Bipi je akcija na Aussie prozvode pa sam odlučila probati ovo čudesno ulje. Ne znam još jel ima čudesno djelovanje na kosu nakon dužeg korištenja, no na prvu mi se jaaako sviđa.  Čak mi je bolji i od Macadamia healing treatment ulja. Fenomenalno miriše mmmm..
Iii, za kraj sam ostavila ovu pink ljepotu zvanu beautyblender :D I on njemu ću napisati zaseban post, a zasada vam mogu reći da sam oduševljena i ne hvale ga za bezveze :D

To je to od stvarčica koje sam kupila :) Pišite mi svoje dojmove o proizvodima ako ste ih probale ;) Jel' nešto od ovog možda na vašoj wish listi?

Čitamo se :) xoxo


4 komentari:

  1. Predivne stvarčice si si uzela. Zanima me di si uzela Cottage proizvode?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ako si u Zgu, u Importanne pothodniku imaš jedan mali dućan pored Tisak media koji se zove Iris (ili Iris fashion, nisam ni ja sigurna kako točno xD). Oni drže Cottage, Palmer's, Dieggo dalla palma i još neke brendove ;)

      Izbriši
  2. Znaš šta, svaki put kad pomislim da mi Beautyblender ne treba, netko ga nahvali, pa joj! :D I ja obožavam Avon mirisne sprejeve, imam onaj neki s pitajom (valjda) i kokosom i taj mi je nekako najdraži. A ova Balea pjena za brijanje, isuse čim sam pročitala kokos si me kupila, moram po tooooo! :D Divni noviteti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beautyblender koristim oko tjedan dana i stvarno puder i sav makeup ljepše izgleda na licu s njim :) Baš je dobar miris Balea pjene, super su to iskombinirali, pravi ljetni <3.. e taj sprej od pitaje i kokosa nisam još probala (ne znam kak' mi je to uspjelo s obzirom da sam coconut freak xD)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *