Mini New in | kolovoz


 Pozdrav curke :) Nadam se da ste mi dobro i da uživate u ljetu. Ja sam se vratila s mora prije koji dan i već mi užasno fali kupanje, sunčanje, koktelčići i sve ostalo. Kada uživate vrijeme užasno brzo leti i onda se može dogoditi da vas pukne lagana depresivnost jer se treba vratiti svakodnevnim zadacima. To se meni dogodilo pa sam a se malo oraspoložim, kupila par sitnica koje ću podijeliti s vama. 

Prvo što sam uzela je ovo Giardino dei sensi ulje za tijelo koje dolazi u tri verzije (argan, brazilski oraščić,  neem). Odlučila sam se za ovo od brazilskih oraščića jer miriše predivno. Piše da je prirodno, dolazi u pakiranju od 150 ml i cijena mu je 49,90 kn. Ulja su postala jako popularna u zadnje vrijeme, pa reko zašto ne probati još jedan novitet. A i volim ih koristiti u ljetne dane.


 U Lidlu sam uzela maramice za čišćenje lica namjenjene suhoj i osjetljivoj koži. Baš me zanima kako skidaju šminku i hoće li to biti još jedan proizvod koji će me oduševiti. Cijena im je 6,99 kn



Baš mi je trebao novi šampon pa sam naletila na ovu liniju gdje se dobije šampon i regenerator zajedno po cijeni od 16,99 kn. Isprobala sam druge verzije schauma šampona i bili su mi oke pa se nadam da će i ovi biti.  
 


 Nisam previše izbirljiva što se tiće četkica za zube tako da sam uzela ovu nepoznatu koja usput ima i poklopčić :D
 

 Odlučila sam i ja probati čuveni Nivea dezić s obzirom da obožavam plavu Niveicu. Znam, dugo mi je trebalo :D
 

 I zadnja je ova Balea pjena za kupanje. Tu me najviše privukla preslatka ambalaža i kokos naravno :D Pa kad je već ljeto bilo bi šteta ne isprobati. Cijena: 12,90 kn


1 komentari:

  1. Super stvarčice, CIenove vlažne maramice sam probala i bile su mi stvarno dobre za tu cijenu :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *