Giardino dei Sensi prirodno ulje za tijelo



Pozdrav drage moje beautyholičarke :), 

bila sam nedavno u Dm-u i naletila sam na novitete od branda Giardino dei Sensi. Radi se o prirodnim uljima za tijelo koje dolaze u 3 varijante (argan, brazilski oraščići, neem). Pri odabiru kojeg ću uzeti, bio je ključan miris :D (ako dobro miriši, moram to imati xD). Tako sam uzela ovaj od brazilskih oraščića o kojem možete pročitati više u nastavku. 



Ulja za tijelo i kosu su zadnjih nekoliko godina postala jako popularna i moglo bi se reći pomalo neizostavna kad se radi o njezi kod žena. Moram priznati da sam jedna od njih. Volim ih koristiti, posebice ljeti,  kako bi istaknula preplanuli ten i dala koži zdrav izgled. Do sada sam probala nekoliko suhih ulja različitih brendova (Nuxe, Olival, Yves Rocher). 

Giardino dei Sensi ulje za tijelo dolazi u plastičnoj, čvrstoj ambalaži s poklopcem koji se lako otvara. Otvor kroz koji izlazi ulje nije preširok tako da se može normalno dozirati koliko proizvoda želite. Moram napomenuti da sam kod mazanja znala zauljiti ambalažu i samu etiketu a da se s etiketa nebi ništa skinulo ili razmazalo. Tako da je to plus jer ne volim kada mi se sve zamulja i izbriše. 



Što piše na samom proizvodu?

Giardino dei Sensi prirodno ulje za tijelo Brazilski oraščić:

Hranjivo ulje sa hidratacijskim i antioksidanskim djelovanjem. Ulje brazilskog oraha u ovoj ekskluzivnoj formuli djeluje eudermično i daje svježi sjaj čak i najzahtjevnijoj koži. Bogat vitaminima E i B te selenom s antioksidanskim djelovanjem, ulje brazilskog oraha pomaže u borbi protiv starenja te čini kožu vitaliziranom i sjajnom. Savršeno za svaku dob.

Količina: 150 ml 
Dostupno: u Dm drogerijama 
Cijena: 49,90 kn
Vrijedi 9 mjeseci od otvaranja 

Sastojci: 


Moj dojam o ovom ulju je pozitivan. Zadovoljna sam kako se nanosi, kako hidrira i kako miriše. Stavljam ga nakon tuširanja na kožu i dovoljno mi hidrira kožu tijekom cijelog dana. Ulje je srednje gustoće. E sada, ako ga namažete u malo debljem sloju, sporije će se upijati u kožu (logično :D). Zato ga ja najčešće stavim u tanjem sloju. Upija se relativno brzo, a kožu ostavlja sjajnom, svilenkastom i mekom na dodir.




Evo samo za usporedbu Olivalovo čarobno ulje i ovo: 


Olivalovo je mrvicu rjeđe.


 Malo obilnije namazano:



 Normalno namazano:



Miris mi se jako sviđa, drugačiji je od ostalih suhih ulja. Miriše orašasto i pomalo slatkasto. Neznam kako bih ga točno opisala ali jako je ugodno i nije prejako. Zadržava se po par sati (oko 3-4 sata u mom slučaju). 


Sve u svemu, ako volite koristiti ulja u svojoj rutini svakako pružite i ovome priliku :)

Koristite li i vi ulja u svojoj rutini? Koje je Vaš favorit?

3 komentari:

  1. Prvi put vidim ovo ulje. :)
    Izgleda mi kao sirup za palačinke. haha
    Jeftino je i zasigurno vrijedno pažnje! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična recenzija, baš sam ga videla u DM-u, ali sam kupovinu odgodila za nakon što pročitam neko mišljenje :) i evogac! Ovaj članak- kao poručen :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *