Catrice Fluid Glow tekući highligter




Pozdrav drage moje :)

Čim sam vidjela najavu za LE kolekciju Sound of Silence znala sam da želim posjedovati ovaj highlighter o kojem ću pisati u postu. Privukao me svojim elegantnim izgledom i samim time što je u tekućem obliku. Prije no što sam se dohvatila bočice morala sam obići nekoliko drogerija jer su svugdje bili rasprodani. No, uspjela sam ga uhvatiti u jednom manjem Dmu-u :) 

Ambalaža

Ovaj tekući highligter dolazi u mat staklenoj bočici sa zlatnim detaljima. Proizvod se vadi van pipetom. Pipeta je također staklena, kvalitetna a proizvod ne curi iz nje dok se ne stisne. 

Valja protresti bočicu prije svakog nanošenja jer se tekućina malo odvoji od shimmera pa se ne dobije full pigmentacija i efekt.





Proizvod

Highlighter je tekuć te sadrži zlatni shimmer, nikakve šljokice. Toplog je podtona, dosta je pigmentiran i brzo se suši. Piše da se osim što se koristi sam može miješati i s tekućim puderom. Kad se nanese valja ga brzo izblendati (ja to radim prstom jer mi se tako čini najbolje) a na licu ostavlja zlatni metalik sjaj. Shimmer je sitan i nije previše uočljiv. 

Na prvu kad se samo stavi (bez blendanja) izgleda dosta intenzivno, no blendanjem se smanji ta pigmentacija i na kraju ostavi lagani zlatni sjaj na koži. Mislim da će bolje stajati curama toplog podtona i na potamnjeloj koži nego hladnim podtonovima i bijeloj puti. 

Dolazi u bočici od 14 ml  
Traje 6 mjeseci od otvaranja
Cijena: 31,90 kn



Postojanost


Trajnost mu je odlična. Traje cijeli dan, čak i po vrućinama. Kod cura s masnom kožom može brže blijediti, no kod ostalih ne vidim razloga da ne traje. Moja je mješovita koža i traje mi od kad ga nanesem pa sve dok ne skinem šminku. 

Ima malo čudan miris, ne znam kako bih ga točno opisala, nekako umjetno voćni. Osjeti se samo kod nanošenja a nakon što se stavi brzo ispari. 

S obzirom da se nanosi u maloj količini vjerujem da će trajati minimalno pola godine :D 

Tek nanesen: 


Izblendan: 


Na licu nije jako intenzivan. Kao što sam već rekla daje lijepi zdravi zlatni sjaj. 



Drago mi je da sam uspjela dodati ovaj proizvod u svoju kolekciju. Definitivno ću se još igrati s njime i stavljati ga na dekolte i ramena, pogotovo dok još traje ljeto. 

Kako se Vama sviđa?
XoXo 



3 komentari:

  1. Ovaj proizvod mi je jako dobar. Kupila sam ga čim je izašao, srećom našla sam ga bez problema. Još ga nisam probala miješati sa tekućim puderom, ali mislim da bi rezultat bio odličan, baš kao i sami highlighter. Čista petica

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ga isprobala, ali čini mi se jako dobar.

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *