NEW IN ~ lipanj

Pozdrav svima!

Evo mene sa još jednim novitetima koje sam kupila u zadnjih mjesec dana. Jako volim pisati ovakve postove a znam da ih vi volite i čitati. Ljeti ne volim imati previše šminke na licu, niti se često šminkati, tako da sam većinom kupovala samo preparativu. Što se tu našlo, pogledajte u nastavku ;) 


Našlo se tu čak dosta proizvoda za kosu :D
John Freida Frizz Ease Miraculous Recovery šampon za kosu mi je otkriće među šamponima. Jako godi mojoj kosi koja je tanka s vrhovima koji su skloni pucanju. O njemu ću više u zasebnoj recenziji pisati. Dovoljno je da znate kako sam zaista oduševljena njime.
John Freida Frizz Ease Miraculous Recovery intenzivna maska je isto savršena, pogotovo u kombinaciji sa šamponom. 
Aussie šampon i regenerator sam slučajno kupila jer su bili na nekom ogromnom sniženju, tako da sam i šampon i regenerator platila svaki 14,90 kn u Dm-u. That's a great deal, right ?:D Radi se o liniji Luscious long koja je za dugu kosu. Probala sam regenerator i dobar mi je, no miris nije nešto.
Schwartzkopf GlissUltimate Oil je sprej za kosu sa uljima a u sebi sadrži blage šljokice. Dobar mi je za raščešljavanje, jako je lagan, vodenkast tako da neće zamastiti kosu, ali ni pretjerano je njegovati. 
Schauma Cream & Oil kura za kosu je dobra. Meni je ovo pakiranje za dva korištenja.

Nivea In shower body losion Q10 nisam još isprobala kao ni Adriona gel za tuširanje od masline. Ono što trenutačno koristim za tuširanje je ovaj Afroditin gel Passion Fruit. Moram reći da mi se ne sviđa ovaj gel jer isušuje kožu. Za razliku od onog s grožđem gdje mogu osjetiti blagi uljni film na koži, kod ovog osjećam blago zatezanje i potrebu da se što prije namažem sa losionom. Ne preporučujem nikako. Miris mu je okej, ništa posebno. Također ima blage crne čestice koje po meni nemaju neku svrhu (ili su one možda krive za to isušivanje hmm?).


Od mazalica za tijelo uzela sam Dove Derma Spa Goodness koji je odličan. Volim Dove proizvode i stvarno me nikada ne razočaraju. Losion je njegujuć, brzo se upija, ostavlja kožu glatkom i nahranjenom i meni ovo ima predivan miris.
Le Verger Shop Raisin' Rouge je losion za tijelo koji miriše po grožđu. Znam, znam, pomalo sam opsjednuta tim mirisima, ali stvarno ih obožavam. Ovu marku možete naći u pojedinim Bipama (ne svim) na ogromnom sniženju. Napisati ću i recenziju za ovaj proizvod uskoro.

 Kupila sam i ove dvije termalne vode. Nakon što sam potrošila gotovo cijelu bočicu La Roche-Posay, išla sam brzo po drugu da ne ostanem bez pa sam sasvm se odlučila za Uriage termalnu jer je bila 1+1 akcija.  Koristim ju sad oko tjedan i pol i ispada da mi posebno dobro odgovara.


Colgate Max White pasta za zube mi je okej, čini mi se malo preblaga za moj ukus. 
Colgate Plax vodica za ispiranje je sasvim okej, malo je scary jer je crvene boje :D 
Becutan sapun koristim za pranje četkica i Beautyblendera. Za tu svrhu je odličan. 
Kosili sapun nisam još koristila, ali sam se iznenadila kad sam vidjela tu marku kod nas (Plodine). Znam da su Youtuberice iz Srbije znale spomenuti nešto od ove marke, pa rek'o da probam :D 

Body Fantasies Twilight mist je sprej za tijelo koji me osvojio ambalažom i mirisom. Odličan.
M Lady Hawaii Feeling gel za brijanje sam probala i super je. Moram ga još malo istestirati, zasad mi se čini bolji od onog Balea Pink Grapefruit gela. Miris mu je savršen ljetnji.





Vichy Liftactiv Nuit supreme noćna krema je u pogonu. Zasad sam jako zadovoljna. 
Elemis Papaya Enzime Peel se dobio kao malo izdanje u nekom od časopisa. Sviđa mi se. 
Volo Jadranska spužvica za lice tek čeka uporabu. 

I to je to :)
Xoxo, Sunči




2 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *