Body fantasies ~Twilight mist sprej za tijelo

Pozdrav svima!

Ne znam kako vi ali ja ljeti češće posežem za sprejevima za tijelo nego za parfemima. Volim uvijek imati jedan sa sobom u torbici i osvježiti se preko dana. Danas ću vam pisati o ovom spreju kojeg sam prije par mjeseci vidjela na policama u Mulleru. Kod nas se može naći ukupno 4 različite verzije ovih vodica. To su: Sparkling Pink Grapefruit, Pink Vanilla Kiss Fantasy, Japanese Cherry Blossom i ovaj.


Sprej dolazi u plastičnoj bočici ljubičaste boje sa pomalo misterioznom slikom :D Dobijete količinu od 94 ml što je manje od uobičajenog (većina je oko 100ml, 150ml). Cijena ovih sprejeva je 39,90 kn.


Bočica je manja i praktična za držanje. Stane u svaku torbu.


No najvažnije kod ovakvih sprejeva jest miris i dugotrajost istog na koži. Dakle, miris je pomalo misteriozan, više je večernji ali ja ga koristim u bilo koje doba. Elegantan, profinjen, ugodan, zavodljiv, sexy :) 

Dugotrajnost mu je dobra. Pod time mislim da se osjeti oko 4 sata na mojoj koži, a kasnije se samo ponovno našpricam i uživam u mirisu :D
 Sastav:

 Ako ste kao i ja i volite se osvježititi i pritom ugodno mirisati bilo da ste doma, u gradu, na poslu, na plaži, itd. definitivno bacite oko na ove spejeve ;)

Do čitanja, 
xoxo Sunči :) 

4 komentari:

  1. Uvijek sam u potraži za sprejevima za tijelo, a pogotovo u ljeto kad ne volim parfeme. Uvijek sam do sada kupovala Balea, ali mislim da ću imati na umu da pogledam i ove :D

    www.valentina-grahovac.iz.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto više preferiram sprejeve ljeti :) Meni se najviše sviđa to što su dugotrajni i ovaj mi predivno miriše <3

      Izbriši
  2. Da li neko zna gdje ima kupiti ovih sprejeva u BiH?

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *