Favoriti za mjesec lipanj

Pozdrav drage :)

Danas vam donosim svoje favorite za protekli mjesec. To su proizvodi koje sam često koristila i koji su mi odlično odgovarali u ovom toplom periodu. 

Krenimo od njege tijela. Kako sam bila na moru, išla sam na sigurno što se tiče nekih stvarčica pa sam kao gel za tuširanje koristila već provjereni Afrodita grožđe. Nakon kupanja, sunčanja i ostalih morskih aktivnosti znala sam da trebam spriječiti bilo kakvo isušivanje kože. Ovaj gel je odičan jer hidratizira i nakon pranja ostavlja kožu mekanom i točno možete osjetili blagi sloj ulja koje hrani kožu. Da ne spominjem predivan miris koji se širi cijelom kupaonicom nakon korištenja. Favorit među tuširalicama.


Ono što bih još stavljala na kožu je Monoi suho ulje od Yves Rochera. Predivnog je mirisa, lako se raspršuje i nanosi, lijepo njeguje kožu.


I lice zahtjeva posebnu njegu zbog izloženosti sunčevim zrakama. Iznimno je važno da pazite na to područje i da nanosite odgovarajuću zaštitu i da hidrirate kožu. Meni u tome pomaže Kiehl's Ultra facial krema sa SPF-om 30. Iznimno je lagana, hidratantna, ugodnog osjećaja i brzo se upija. Koristeći ju, nisam nimalo izgorila u licu niti mi je lice bilo isušeno. Obožavam ju.

Tu je i La Roche-Posay termalna voda od koje se nisam odvajala tokom mjeseca. Koristila sam ju po cijelom tijelu. Posebice bi mi godila nakon sunčanja, kada mi je koža bila malo crvena i užarena. Osvježava, umiruje, hladi, hidrira. Ne mogu više biti bez termalne vode jer služi u različite svrhe.

Za njegu kose sam koristila Schwartzkopf Gliss Termo protect ulje koje štiti od topline i isušivanja. Ovo ulje mi je odlično jer ne masti (osim ako baš pretjerate naravno), njeguje kosu, daje joj sjaj i zdrav izgled.


Boja na noktima koju sam nosila gotovo cijeli mjesec je bila crvena, točnije radi se o Catriceovom laku za nokte u nijansi 05 Its all about that red. Lak je stvarno super, traje po nekoliko dana bez da se počne lomiti i jako lijepo izgleda na noktima. 

Kao zadnji favorit navela bih dekoracije za tijelo, tj. privremene tetovažice. Ja ih volim često stavljati i igrati se s njima :D.


Do idućeg posta,
Xoxo, Sunči :)

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *