New in~ VELJAČA

 Pozdrav drage moje :)

U prošlom mjesecu sam nakupovala dosta stvarčica pa je red da ih podijelim s vama. Nešto sam već isprobala a neke još čekaju na red :D


Nivea micelarna voda za osjetljivu kožu- probala sam je dva puta i okej mi se čini. Ne isušuje, ne iritira, ne pecka za lice. Malo teže skida maskaru i tuš s očiju. Tu mi se čini da Garnierova dvofazna bolje odrađuje posao. 
Garnier tonik za lice s grožđem- nisam još probala 
Nivea noćna krema protiv bora za sve tipove kože- nisam ju stigla još isprobati 
 

Balea Vanilla dream pjena za tuširanje- jako dobra, hidratizira i slatko miriše. 
Avon senses Indian rituals- nije mi se previše dojmio. Najveći turn off mi je poklopac zbog kojeg moram polomiti sve nokte da bi ga otvorila.
Eveline Argan & Vanilla- blago pilingira, ostavlja predivan miris i meku kožu
Cottage Monoi mlijeko za tijelo- lagane teksture, lijepo se razmazuje, blago njeguje i ima blag miris 
Dove sapun koji ujedno i pilingira kožu- nisam još probala

Art Fleur parfem u broju 117- ove parfeme možete naći u Imortanneu. Ovaj konkretno je kopija Kenzo Flowera i jako sam zadovoljna mirisom i dugotrajnošću. Imam sada 3 njihova parfema i moram reći da su odlični. U rangu su sa Economic parfemima.
Avon Brazil Beat vodica za tijelo- klasična njihova prskalica, osvježuje, ne traje više od sat vremena na mojoj koži i odjeći.

Essence instant matt sprej za fiksiranje šminke- uskoro recenzija
Essence My must haves eyeshadow- nisam probala nijansu 
Eveline miniMax 155 lak za nokte- veselim se isprobati ovu liniju, inače su mi njihovi lakovi odlični
Essence lak za jačanje noktiju- treba ga nanijeti u dva sloja i tada daje bijelu boju, dok je na noktima oni su čvršći ali kad se skine nisam primjetila da su jači
BeautyUK matt ruž u nijansi That'll peach you- odličan, ovo mi je drugi po redu
Taft vosak za kosu Kokos- koristim ga za zaglađivanje vrhova i kose koja izrasta. Morate biti oprezne i uzeti malo proizvoda inače ćete si zamastiti kosu
Balea šampon za dubinko pranje kose- lijepo opere kosu, koristim ga jednom tjedno

Trudi vlažne maramice su mi top! Obožavam ih 
Cottage tekući sapun- ne isušuje, lijepo miriši 
Tesori d'Oriente White musk- obožavam ovaj miris. Uvijek dobijem komplimente kad ga nosim. Fenomenalan parfem, a cijena prava sitnica.
 

Uskoro vam pišem o favoritima i potrošenim proizvodima. Do tada mi pišite u komentarima ako ste isprobale neke od ovih proizvoda ;)

5 komentari:

  1. po tvojoj preporuci uzela sam essence sprej za fiksiranje (nakon razocaranja prve verzije)i mogu reci da je ovaj bolji :D iako je miris ostao isti kao u prosloj verziji, vide se poboljsanja po pitanju osjecaja na licu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Da, da, ovaj je puno bolji. Jedino još trebaju poraditi na mirisu :D Mislim da će im treća verzija bit top xD

      Izbriši
  2. Baš me zanima recenzija Essenceovog fiksatora :D čula sam da je super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam Tesori d'Oriente White musk i parfem kao i za kupanje! Gdje si našla cijeli set? Ja bi ga inače našla u Kauflandu, ali samo tamo oko blagdana...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ga obožavam <3
      Set sam našla u Nami :) Tako da ako si u Zgu trk tamo ;)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *