Potrošeni proizvodi / Empties #4


Danas vam pokazujem proizvode koje sam potrošila prošli mjesec. Obožavam prolaziti kroz preparativu, isprobavati nove stvari, za mene je to stvano gušt. I moram priznati baš zbog toga što se preparativa brže troši ne može mi dosaditi kao što je to slučaj s dekorativom gdje jedan proizvod može trajati i po nekoliko mjeseci  :D


Becutan pjenušava kupka- odlična, lijepo zapjeni kadu, fino miriše
Tesori d'Oriente Hammam gel za tuširanje- kupila sam ga dok sam bila u Pragu, bio mi je odličan
Ziaja Cashmere gel za tuširanje- ovo je mali uzorak koji se dobio uz Ljepotu&zdravlje. Nije mi se svidio ni po pitanju njege ni mirisa.
Balea perle za kupku od orhideje i vanilije- fora stvarčica. Kad se ubace u vodu ona bude ljubičasta i mirisna. 
  
Neutro Roberts Extra delicate dezodorans- super je. Ne irtira, nježan, puderast
Dusch das Traumland- isto jako dobar 
Avon Naturals kupina i vanilija sprej za tijelo- kao i ostali njihovi sprejevi. Meni je ipak najdraži onaj od šljive i vanilije
 
Balea krema za ruke- jako dobro hidrira, brzo se upija, lijepo miriše. 
Maybelline color tattoo On and on bronze- holy grail proizvod. Novi je već u upotrebi
Essence Keep it perfect! sprej za settiranje- okej setira, ali nije lijepo raspršivao i miris mu nije nešto :D
Essence Coverstick korektor- ovo je već 100 po redu xD
Naturline Biotin- ovo sam također uzela u Pragu- bile su mi okej


Balea gel za brijanje Pink Grapefruit- Ovo mi je postao omiljeni gel za brijanje. Kad se nanese pretvara se u pjenu koja stvarno dobro odrađuje posao. Otkako ju koristim nisam se nijednom porezala :D a i ostavlja lijepi miris. Jedino što se brzo troši, pa tako ako ju koristite svaki dan, otići će vam za nešto više od tjedan dana. 


Trudi vlažne maramice- najbolje, recenziju možete pogledati ovdje.
Garnier dvofazna micelarna-  najbolja. Trenutno koristim Niveinu ali ova mi je bolja. Također sam napravila njenu recenziju.

Batiste šampon za suho pranje za brinete- odličan, ne ostavlja tragove a lijepo upije masnoću s kose.


0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *