Proizvodi koji su me razočarali #1


Pozdrav svima!

Danas ću vam pisati o proizvodima koji su me razočarali odnosno o proizvodima koji su se meni ispostavili lošima. Nema ih puno što je dobro, pa da krenem.

Prvi kojeg ću spomenuti je Aussie Beach Mate šampon za suho pranje kose. Probala sam mnoge šampone za suho pranje kose i ovaj mi je stvarno loš. Više je kao neki lak za kosu nego suhi šampon. Ne raspršuje uopće bijeli trag, puder, prah, štogod nego je prozirne boje i osjećaj je kao da sam nalakirala kosu :/ Špricala sam ga na masnu kosu pred pranje i nisam vidjela da je išta pomogao. Jedino pozitivno što mogu reći o njemu je da ima fin miris a i bočica je slatka.

Slijede dva dezića: Nivea fresh comfort 48 h i Dove go fresh peach& lemon verbena
Oba su mi loša jer kad ih nanesem ispod pazuha maltene počenem vrištati od boli koliko samo užasno peku na tom području. Šteta, pogotovo za Dove dezić jer mu je miris savršen. Koristim ih za osvježavnje prostora ili ih znam poprskati preko odjeće. 
 

Nivea micelarna voda za osjetljivu kožu mi je grozna. Jako loše skida šminku i stvarno se moram namučiti da bi to izgledalo na nešto. Maskaru koju jedva nekako skine, razmulja po licu i lice mi bude crno. Također, kad namoćim blazinicu s njom ona se počne raspadati :O To mi se nije događalo ni s jednim sredstvom za skidanje šminke. Uglavno užasna je. Ne znam jel to samo ova za osjetljivu kožu ili su i druge linije takve, ali vraćam se Garnier micelarnama definitivno.  


Zadnji proizvod koji ne koristim toliko dugo i možda nije toliko loš, ali ne sviđa mi se i mislim da mi izaziv nered na licu. Riječ je o Uriage Isofill serumu za područje oko očiju. Jako je vodenaste strukture, ne osjećam da išta radi, a čini mi se da izaziva potkožne prištiće. Nisam ništa osim toga promjenila u rutini lica osim njega pa zato sumnjam.

I to je to :) Jeste probale koji od ovih proizvoda? Kakvo je vaše iskustvo s njima? 



0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *