Essence instant MATT sprej za fiksiranje


Pozdrav! 

Prije par tjedana sam kupila novi Essenceov sprej za setiranje, koristim ga neko vrijeme i danas vam donosim svoje dojmove o njemu. Kao što već znate, Essence je u svojoj ponudi imao Keep it up! sprej s kojim nisam baš bila previše zadovoljna. Prije koji mjesec je izbacio novu verziju (nisam ga probala) i ovu matt verziju. 

Ambalaža:

Sprej dolazi u plastičnoj bijeloj bočici koja je mala pa stane u neseser i torbicu te ga tako možete nositi sa sobom. Naljepnica je takđer matt tako da znate što možete očekivati od proizvoda. Ima pumpicu s plastičnim poklopcem koja je dobro odrađena. Nije mi se dogodilo da je zaštekala ili nešto slično. Za razliku od pumpice na Keep it perfect! koja je bila loša pa sam morala prskati sa minimalno 30+ cm od lica, ova je potpuno druga priča. Ova odlično rapršuje tekućinu u sitnu maglicu bez da ostavlja kapljice po licu. Dovoljno je prskati sa 10 cm od lica. Ja špricnem oko 4-5 puta da bi pokrila sve dijelove lica. Kao što i sam naziv kaže sprej je za fiskiranje šminke tako da ga stavljam nakon što sam napravila cijeli makeup. Brzo se suši, u roku 30 sekundi.

Količina: 50 ml


Da li stvarno mattira? 

Da.
Nakon što ga nanesem šminka i lice mi bude matt, bez sjaja, masnoće i ne znam ni ja čega sve ne. Fiksira mi makeup i drži dugo (minimum 6 sati). Ne moram se brinuti da će mi nešto nestati s lica ili slično.  E sada, jedina zamjeka koju mu pronalazim jest miris. Ima neki čudan, neprivlačan miris koji mi se ne sviđa. No, njega jedino osjetim kod nanošenja, kad se fiksira ne osjeti se uopće.

Pozitivne karakteristike:
  • fiksira makeup
  • mattira
  • lijepo raspršuje maglicu 
  • mala praktična bočica 

Negativne karakteristike: 
  • miris
Sastojci:

Koristite li sprejeve za fiksiranje šminke i koji su vaši favoriti? 


1 komentari:

  1. Vidjela sam ovaj prozivod u drogerijama al nisam posezala za njim. Nemam neku naviku koristit fiksatore, al kad koristim maybelline super stay 24 i super mi je. Takoder imam i onaj iz essencove prijasnje kolekcije.

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *