BeautyBox ~ OŽUJAK

Hello svima :)

Stigao nam je kraj mjeseca a to znači da nam na vrata stiže i nova BeautyBox kutijica :) U ovoj kutijici se nalazi 9 proizvoda koje možemo svrstati u razne kategorije :D

Pa da ne duljim evo slika s proizvodima:
                                                    Kutijicu ukrašavaju šareni leptiri :)

U mojoj se nalaze sljedeći proizvodi: 

Artdeco Cream rouge for cheeks&lips- originalno pakiranje 3g, 89,90 kn
Treaclemoon One ginger morning, putno pakiranje 60ml, originalno pakiranje 500 ml, 39,90 kn
BIObalm balzam za usne, originalno pakiranje 15 ml, 16,90 kn
Bedž, originalno pakiranje 1 kom, 6kn/kom
Vademecum 2u1 advanced clean pasta za zube, originalno pakiranje 75 ml, 14,99 kn
LeloHex Redizajnirani kondom, uzorak, originalno pakiranje 3 kom, 79,20 kn
Pulmoll bonboni, uzorak, originalno pakiranje 45g, 11,90 kn
Uriage Dermtološki ekstra bogati gel, putno pakiranje 50ml, originalno pakiranje 400ml, 148 kn
ALAVI Flora divina recovery krema, uzorak, originalno pakiranje 50ml, 259 kn









Dojmovi: 

Mogu reći kako sam zadovoljna sadržajem, no definitivno nisam pala na "dupe" od oduševljenja :D Najavljivano je 9 proizvoda, no vidim da se u to ubraja sve i svašta, naprimjer bonbon xD..Nemam ništa protiv preparative i dekorative (koje ima najmanje), no mislim da nitko ne naručuje kutiju da bi dobio pastu za zube, bonbon, pa i kondom. Kao što sam napisala i na Instagramu nadam se da neće početi stavljati higijenske uloške i tome slične stvari :O Dizajn kutijice je nešto što stvarno moram pohvaliti jer se mogu koristiti kao ladice koje preslatko izgledaju. A sada se bacam na korištenje istih :D

Kako se vama čini sadržaj kutije?

2 komentari:

  1. Pa meni se ne cini lose.
    Nemam ništa protiv paste za zube. Toga uvijek treba 😃

    OdgovoriIzbriši
  2. e a ovaj kondom je ono hahah majko moja :D
    super da su ubacili artdeco rumenilo :D
    ja volim isprobavati nove paste za zube, pa mi ovdje ne bi smetala, ali se slažem za uloške, ako budu stavljali neka barem stave jedno pakovanje cijelo da barem neke koristi :D

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *