FAVORITI~ Veljača


Za danas vam donosim svoje favorite u prošlom mjesecu. Nemam ih puno, ali su mi se pokazali jako dobrim :) Pa krenimo:

Afrodita gel za tuširanje od grožđa- ovog gela nije bilo za kupiti neko vrijeme pa kada sam ga ponovno ugledala na policama morala sam ga uzeti. Meni je ovo stvarno savršena stvarčica. Izuzetno je hidratantan, nakon što se isperem osjetim kako mi je koža mekana i glatka. Ostavlja blagi uljani film na koži tako da ne morate ni stavljati nikakav losion za tijelo. A miris mi je božanstven. Ma vrh, ovo kupujem forever and ever :D 
 

Palmolive Magic Softness sapun za ruke u pjeni- napokon sam našla sapun koji mi neće isušivati ruke nakon što ih operem s njim :) Bočica je odlična, kao i pumpica. Lijepo se dozira i nije mi se dogodio da zašteka pumpica. Pjena je bagog slatkastog mirisa maline, a ruke ostavlja čistim bez zatezanja i isušivanja. Jako dobar sapunčić koji ću nastaviti kupovati.


L'angelica vodica za ispiranje usta- dobra vodica koja ima fini srednje jaki okus (nije preljuta) :D 

L'erbolario Iris krema za tijelo- mislim da više ne moram ni spominjati kako mi je ovo njihova omiljena linija. Krema je divna. Odlično njeguje, lagano se razmazuje, ostavlja predivan miris. 


Gliss Thermo-protect ulje za zaštitu od topline- stavljam ga svaki put prije sušenja kose fenom. Omogučava mi lakše raščešljavaje, zagladi kosu, bude sjajnija i mirisna. Recenziju možete pročitati ovdje.

Dea Flores ricinusovo ulje- koristim ga na tjemenu, na trepavicama i obrvama. Za sad ne mogu još ništa reći da mi brže raste, ali koristila sam ga redovno i očekujem pozitivne rezultate za koji mjesec :)

To bi bilo to što sam koristila prošli mjesec i što mi se pokazalo jako dobrim. Jel neki od ovih proizvoda i vaš favorit?
 

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *