BeautyBox ~ VELJAČA

Mislim da ste skoro svi već upoznani sa mjesečnim kutijicama u kojima možete dobiti nekoliko različitih proizvoda koji bi trebali biti dekorativa i preparativa, ali nađe se tu ponekad i nešto potpuno deseto. E pa ja sam se odlučila za veljaču naručiti prvi svoj BeautyBox. 

Kutijica je dizajnirana u obliku ladice, sa slatkim šarenim dizajnom koji se mijenja na mjesečnoj bazi. Kutija je kvalitetna i čvsta a bome i slatka, no mislim da nitko ne naručuje kutiji radi nje same već zbog proizvoda kojima se veselimo unutar nje. 

Cijena kutijice je 99kn a može se naručiti na BeautyBox stranici.

U kutijici sam dobila: 



Moram priznati malo sam razočarana. Dobila sam 5 stvarčica. Od toga 3 u punom pakiranju (Afrodita mousse, Rimmel lipliner i dekorativna naljepnica) i 2 testera (Uriage serum i nuMe). 

Afrodita 100% spa mousse za tijelo, 200 ml (36,99kn)

Ovo je nešto predivno. Miris je božanstven, doslovno bi ga pojela koliko miriše na sladoled od jagode i jogurta. Vizualno isto izgleda užasno primamljivo :D Odmah sam ga isprobala i odličan je. Lijepo se razmazuje, brzo se upija i ostavlja nježan blag miris. 

Rimmel Exaggerate olovka za usne, nijansa 104, (29,90 kn)

Nisam imala prilike probati ni ovaj lipliner. Volim ih koristiti jer su dugotrajni ali ne volim nositi crveni ruž (olovku) na usnama tako da ću ovog proslijediti dalje. Nisam ga probala na usnama ali swatch koji vidite se jako teško skidao s ruke tako da pretpostavljam da je dugotrajan i potpuno matt. Ne znam da li isušuje usne. 

Uriage Isofill serum za lice i vrat, putno pakiranje, 10 ml (originalno pakiranje je 30 ml, 328kn)

Moram priznati da me ovo nekako najviše obradovalo. Počela sam posvećivati više pozornsti njezi lica i anti age kremama tako da je ovo dobro došlo. Serum bi trebao popunjavati i korigirati bore te povećati učinkovitost kreme protiv bora. Koristila sam ga navečer i ujutro i okej mi je. Serum je rijedak, blagog mirisa, ne ostavlja nikakav trag na licu i brzo se upija. 

Juma dekorativna naljepnica, 45 kn 


Ova dekorativna naljepnica se može naljepiti na radnim, glatkim površinama od papira ili zida, pa i na pločice. Kao što vidite, izreka glasi: Hello gorgeous. Volim ovakve stvarčice, no mislim da je cijena za ovakvo nešto prevelika. Svaka čast Juma-i za ideju i ostalo čime se bave ali ne znam zašto takve cijene. Realno, ovakvih stvarčica ima mali milijun na ebayu po par dolara. I sama posjedujem nekoliko dekorativnih naljepnica za sobu koja sam platila ni 3$. No, opet u neku ruku razumijem. 

NuMe uzorak slim soup, slim shake, slim boost (originalno pakiranje 6 porcija 99,90kn)


Ovo nisam isprobala i ne veselim se baš previše tome :D 

Ostali proizvodi koji su se mogli naći:


Kako se vama sviđa kutijica za veljaču?

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *