Avon Ultra Sexy pink~ toaletna vodica

Pozdrav!

Konačno su došli sunčani dani i nazire se dolazak proljeća :)Iskreno jedva sam čekala da prođe ova zima i da zatopli. Kako se vani sve polako mijenja (duži su dani, toplije je, ptičice su počele cvrkutati...) tako sam i ja počela unositi nove stvari u svoju rutinu. S dolaskom toplijeg vremena volim i promijeniti parfeme. Nekako ih uvijek dijelim na proljeće/ljeto i jesen/zima. 

Stoga Vam danas donosim recenziju ove toaletne vodice iz Avona.

Avon Ultra Sexy pink toaletna vodica (sprej za tijelo)

Vodica dolazi zaštićena u lijepoj roza kartonskoj kutijici. Parfem je u staklenoj bočici sa rozim natpisom i poklopcem. Pumpica je laka za stisnuti i dobro šprica. Bočica je običnog, jednostavnog dizajna. Sadrži 75 ml. Proizvedeno u Poljskoj.


 
Što Avon kaže o njemu:

"Pokaži svoju slatku i seksipilnu stranu uz izvanrednu mješavinu esencija maline i božura s dodirom  mošusa."  

Ovaj parfem i vodica su lansirani na tržište 2015.godine

Note koje sadrži: malina, božur, mošus.

Moji dojmovi:

Ovo je mladenački parfem koji je po mom mišljenju za vedre, otkačene, opuštene djevojke koje žele mirisati slatko i zavodnički. Miris je svjež i slatkast, na meni se ne razvija u neke druge note nego ostaje isti od prvog šprica. Što se tiče dugotrajnosti ove vodice tu ima minus od mene. Na koži i odjeći ne traje dulje od sat vremena što znači da ćete ga morati redovno aplicirati ako želite osjetiti da nosite neki parfem.

Sve u svemu razigran parfemčić koji je veoma sladak ali ne i zagušljiv. Super je kao dnevna varijanta. Na stranici Punmiris piše da je sličan Victoria's Secret Pink Sweet & Flirty. Mene također podsjeća na Escadine parfeme koji su isto voćkasti i slatki (i ne baš dugotrajni).

Miris koji priziva proljeće za djevojke ili dame koje se osjećaju razigrano, veselo, spontano. 
 

Sastav: 
 














Jeste probale ovaj parfem? Kakav Vam je? 

Do čitanja, xoxo

1 komentari:

  1. Nisam jos probala ovaj parfemcic, ali ovakve vodice za tijelo uvijek dobro dodu. :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *