Bebe balzam za usne ~Smoothie


Pozdrav drage!

Danas Vam donosim kratku ali slatku recenziju ovog slatkiša kojeg vidite na slici :) Nedavno sam potrošila Blistexov balzam i trebala mi je zamjena za njega pa sam se odlučila za ovaj i mogu reći da nisam pogriješila. Uvijek imam jedan u torbici, na radnom stolu i na noćnom stoliću. 

Ovo je prvi balzam Bebe marke koji sam probala i vjerujem da ću probati i ostale. Balzam dolazi u plastičnoj ambalaži zaštićen kartonom. Otvara se kao i klasična labella i zatvara kad se čuje onaj klik. Zasad nemam problema sa poklopcem. 

Sadrži 4.9 grama proizvoda 
Dostupan: Muller 
Cijena: 14.90 kn 
Proizvođač: Francuska


Na njemu piše: 

"S voćnim mirisom. Štiti usne od isušivanja. Sa shea maslacem, slatkim bademovim uljem i arganovim uljem."


Sastojci: 



Dojmovi: 

Funkcija ovog balzama je da štiti usne od isušivanja a to i radi. Ne očekujete čuda ako su vam usne već suhe i ispucale. Za to će vam trebati nešto drugo. Odlično mi hidrira i čuva usne, ne ostavlja masan sloj te nemam potrebu često ih mazati. Osim toga, pakiranje mi je slatko kao i miris. Miris je slatki, voćni. 

Pozitivne karakteristike: 
  • Štiti usne i njeguje ih
  • Ima fini voćni miris
  • Ne ostavlja mastan sloj 
  • Ne treba ga često stavljati 
  • Slatko pakiranje
  • Pristupačna cijena

Negativne karakteristike:

  • Nema :) 


Jeste probale Bebe balzame? Kakvi su vaši dojmovi? 









0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *