Eveline 8u1 šampon~ Argan + keratin

Pozdrav!

Danas ću Vam pričati o jednom šamponu  za kosu. Radi se o Eveline 8u1 šamponu sa arganom i keratinom. Iz ove linije možete još pronaći regenerator, masku za kosu i ulje za kosu.

Ambalaža:

Šampon dolazi u kartonskoj kutijici a kad se izvadi iz nje tu je manja plastična bočica koja je tamna i čvrsta. Na njemu je navedeno da namjenjen za obojenu, blajhanu i oštećenu kosu. Moja kosa je sada u fazi da se masti na tjemenu za nekih 2 dana i da su mi vrhovi suhi. Farbam se ali ne blajham ju.

Poklopac je na otvaranje, s malenom rupicom tako da vam neće izletiti previše proizvoda.


8 u 1 djelovanje podrazumijeva sljedeće:

1. obnavlja vlakna kose
2. vlaži i zaglađuje
3. njeguje i jača
4.regenerira
5.vraća sjaj
6. daje mekoću i elastičnost
7. omogućuje lagano raščešljavanje i oblikovanje
8. štiti od štetnih vanjskih faktora

Tekstura šampona je gusta i prozirna pa nije potrebno mnogo proizvoda kod šamponiranja. Količina koja se dobije u bočici je 150 ml. Miris šampona je ugodan i zadržava se neko vrijeme u kosi.

Ono što ovaj šampon čini mojoj kosi je da ju zagladi, čini mekom, sjajnom i mirisnom. Nema onog škripavog osjećaja pod prstima tijekom i nakon pranja. Također, primjetila sam da mi kosa nije suha. Plus miriše lijepo :)

Jeste probale što iz ove linije?

5 komentari:

  1. Odgovori
    1. U Dmu-u ima siguno, sad za Bipu, Kozmo i Muller nisam sigurna ;)

      Izbriši
  2. pred malo sam ga kupila i jos ga moram isprobati. inace vise lijepih rijeci sam cula za regenator nego za sampon, ali uzela sam oboje pa vrijedi probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja sam čula da je maska zapravo najbolja pa možda uzmem i nju.

      Izbriši
    2. ima ga i u Milleru i na internetnim stranicama.. ja koristim sve..šampon, ulje i masku.. kosa mi izgleda fantastično nikad bolje..kosa sjaji.. jedino bi mogla upozoriti glede ulja ..jako jako malo ga stavite na vrhove kose jer je jako izdatno.. ja ga stavim prije pranja tako da mi kosa je prepojena sa uljem to ostavim nekih 10 min in onda si idem prati lase sa ostalim..priporučam!

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *