Schwartzkopf GLISS Termo Protect ulje u spreju


Pozdrav drage! Započeti ću ovaj post sa jednom izrekom koja glasi otprilike ovako: "Kosa je kruna na glavi koju nosite stalno na sebi". Ovo je doprlo do mene pa sam odnedavno odlučila više vremena i pažnje posvetiti upravo svojoj "kruni" :D

Moja najveća zabluda je bila da ako ne šišam kosu ona će svejedno rasti iako su mi ispucali vrhovi. Naime, bila sam u potpunosti u krivu jer nakon 6 mjeseci moja kosa je i dalje bila na istoj dužini. Kako? Tako što kad vam vrhovi počnu pucati, kosa raste, ali ti vrhovi pucaju i lome se pa ostajete uvijek na istoj dužini. Zato, ako ste bili u zabludi kao i ja, savjetujem vam da ih odrežete kako bi vam kosa konačno mogla porasti a i izgledati zdravije. 

Na mom Instagram profilu ste mogli vidjeti i ostale proizvode koje sam kupila. Njih ću testirati neko vrijeme a onda i reći nešto o njima. 

 GLISS Thermo-protect blow dry ulje za kosu


Ambalaža: 

Ulje dolazi u manjoj plastičnoj bočici sa raspršivačem (pumpicom) i poklopcem. Bočica je isto kao i ulje narančaste boje i sadrži 150 ml proizvoda koje se preporuča potrošiti u 12 mjeseci. Namjenjeno je svim tipovima kose koja je sklona raznim tretmanima.





Uporaba: Raspršite na ručnikom prosušenu kosu prije sušenja! Ne prskajte u oči. Zaštitite proizvod od sunčeve svjetlosti i hladnoće! Zapaljivo.

Zemlja podrijetla: Njemačka 

Cijena: 69,90 kn

Sastav: 

Isododecane Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Helianthus Annus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, MacadamiaTernifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Octocrylene, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Citronellol, Cl 40800.

Kao što možete vidjeti neka od ulja koja se nalaze na trećem, četvrtom, itd. mjestu je suncokretovo, arganovo ulje, ulje egipatskog čička, makadamijino, maslinovo, breskvino, bademovo, šipkovo i sezamovo ulje. 



Čemu služi? 
Namijenjeno je zaštiti kose kod korištenja visokih temperatura na njoj (pegle, figaro, fen..) Ono po čemu se izdvaja jest da sadrži 8 dragocjenih ulja i da je lagane uljane strukture pa neće zamastiti kosu. Stavlja se na mokru, prosušenu kosu prije feniranja ili nekog drugog tretmana s povišenom temperaturom. 

Ovo ulje koristim tako da ga pošpricam od sredine kose prema krajevima prije feniranja. Nemojte nikako špricati tjeme jer ćete si zamastiti kosu. Koliko god sam ga stavljala nije mi se zamastila kosa. Tekstura ulja je više kao suha ulja. Znači, brzo i lagano se upija u vlas i ne ostavlja kosu masnom. 

Nakon što bih posušila kosu primjetila bi da je sjajnija, zaglađenija, lakše se raščešljava i nije suha. 

Kosa nakon njega izgleda njegovano i zdravije i usput ostavlja ugodan miris koji se zadržava neko vrijeme. 





Ukoliko imate suhu kosu i fenirate je svaki put nakon pranja, ovo ulje u spreju će vam se svidjeti. Miriše lijepo, kosa je sjajnija, zaglađenija i ljepša. 

Jeste li probale ovo ulje? Koje proizvode za zaštitu vi koristite? 



0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *