Trudi vlažne maramice i hidratantna krema sa propolisom


Pozdrav svima, 

u ovom postu s Vama želim podijeliti svoje dojmove o dva Trudi proizvoda koje možete kupiti u određenim ljekarnama. Popis ljekarna gdje ih možete naći imate na njihovoj web stranici. Trudi je talijanski brend dječje kozmetike s prirodnim sastojcima. Proizvodi su namjenjeni djeci, no očito i odraslima xD.

Trudi vlaže maramice s  cvjetnim nektarom 


Maramice se nalaze u slatkom šarenom pakiranju s plastičnim poklopcem na vrhu kako bi se očuvala svježina maramica. Sam materijal (pakiranje) maramica je iznimno mekano i ugodno na dodir. Sadrži 72 vlažne maramice, a dostupno je i u manjem pakiranju od 20 maramica.

Cijena: 12,90kn


Što oni navode: 

"Zahvaljujući mekanim mikrovlaknima posebne strukture koja imaju veliku moć upijanja, Trudi vlažne maramice nježno čiste i njeguju dječju kožu kod svakog mijenjanja pelena. Nakon upotrebe na koži ostavljaju hidratantni, zaštitini sloj emulzije obogaćene cvjetnim nektarom bisabololom koji intenzivno vlaži, hrani i umiruje kožu. Posebno formulirane kako bi se umanjila mogućnost nastanka iritacija i preosjetljivosti, Trudi vlažne maramice sadrže prirodne hranjive i hidratantne tvari, bez štetnih konzervansa, parabena i mineralnih ulja. Blaga njega prilagođena osjetljivoj dječjoj koži i dermatološki potvrđena podnošljivost osigurane su odsutnošću sapuna i alkohola, te koži prilagođenim neutralnim pH."

Veličina maramica

Sastojci:

Moji dojmovi:

Maramice su savršene. Jako su mekane, nježne, dovoljno natopljene i predivno mirišu. U jako kratkom vremenu su mi postale omiljene (inače su mi Becutan vlažne maramice jako dobre). Cijena im je kao i ostalim baby maramicama a mislim da su puno bolje od ostalih. Definitivno ih vrijedi probati.


Trudi hidratantna krema s propolisom

Ova krema je njihov najprodavaniji proizvod.



Krema dolazi u tubici od 100ml sa meni omiljenom vrstom poklopca. 


Što Trudi kaže: 

"Trudi hidratantna krema s propolisom ima izuzetna hidratantna, omekšavajuća i zaštitna svojstva. Sastavom je prilagođena tankoj i osjetljivoj dječjoj koži. Neophodna je kod izlaganja vanjskim podražajima poput vjetra, hladnog zraka i sunca koji mogu iritirati nježnu dječju kožu. Shea maslac svojim visokim udjelom nezasićenih masnih kiselina, vitamina A i E hrani kožu te joj pruža zaštitu od vanjskih utjecaja i isušivanja, osiguravajući dugotrajnu hidrataciju. Umirujuće tvari propolis i bisabolol poboljšavaju opće stanje kože pomažući u očuvanju njezinih obrambenih mehanizama i funkcije, te pospješujući njezinu obnovu. Nježno se razmazuje, brzo i lako upija, vraćajući vlažnost i mekoću nježnoj bebinoj koži."

Cijena: 29,60kn
Sastojci:




Moji dojmovi: 

Krema je srednje gustoće. Lako se nanosi i razmazuje. Brzo se upija a ruke ostavlja mekanim i njegovanim. Također, ima predivan miris koji obožavam. Ruke su mi nahranjene i nemam potrebe često nanositi ponovno kremu. 

Jeste probale što od njihovih proizvoda?





3 komentari:

  1. Koristim njihov mirisni balzam u gelu i prezadovoljna sam. Kad sam prehladjena s zacepljenim nosom, namazem prije spavanja malo balzama ispod nosa i do ujutro vec mogu lakse disati. Takodjer, mama je uzasno skripala kod disanja i namazala je balzam na prsa preko noci i vec drugi dan nije bilo skripanja. Odlicni i cijenovno dostupni proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da si mi rekla jer je i meni često začepljen nos taman prije spavanja. Probati ću ga :)
      Slažem se u potpunosti, jako dobri i pristupačni proizvodi :)

      Izbriši
    2. Probaj svakako, ja sam ga u Farmaciji uzela za 44kn. A dovoljna je mala kolicina. Imat ces ga dugo. Mozes se i inhalirat njime. Ja sam znala preko dana ga i udisat malo, da mi sto bolje i brze pomogne.

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *