Carmex balzam u teglici


Hello, 

kako je vani hladno i uvjeti nisu baš savršeni za moju suhu kožu, u vječnoj sam potrazi za balzamom koji će mi dobro njegovati usne i sprječiti njihovo pucanje. Vidjela sam da je ovaj Carmexov balzam dosta spominjan i hvaljen pa sam mu odlučila dati priliku.



Ovaj Carmex classic balzam za usne dolazi u plastičnoj teglici s limenim poklopcem na odvrtanje u količini 7,5 grama. Svi znamo kako ovo nije baš najbolje rješenje što se tiče nanošenja jer morate prstima packati po balzamu i usnama što nije baš higijenski. Možete ga naći u Mulleru i nekim ljekarnama po cijeni od 17 kn. 



Balzam je guste teksture, blago žute prozirne boje. Ostavlja blagi sloj na usnama bez osjećaja ljepljenja. Pošto je gušće strukture duže se zadržava na usnama i time pruža njegu i zaštitu. 

Ono što je bitno naglasiti jest da izaziva peckanje na usnama (zbog mentola) koje prestane nakon par minuta. Osobno ne volim taj osjećaj na usnama ali nekako ga izduram jer balzam stvarno dobro njeguje. 

Sastav: 


Moram priznati da sam jako zadovoljna samom njegom i učinkom koji ovaj balzam ima na mojim usnama. Ne moram ga svako malo stavljati na usne već sam mirna par sati. Odlično hidrira i štiti usne u ovim zimskim uvjetima. 

Pozitivne strane: 
  • odlična njega 
  • ne ostavlja mastan trag
  • ne sjaji se
  • nema potrebe za čestim apliciranjem 
  • štiti od isušivanja i pucanja

Negativne strane:
  • peckanje prvih nekoliko minuta


Što Vi koristite za zaštitu usana u ove hladne dane? 


3 komentari:

  1. Takodjer sam cula dosta pozitivnih rijeci o ovom balzamu. S obzirom da ove zime bas imam veliki problem sa ispucalim usnama, valjda zbog velikih minusa, trazim svako rjesenje koje ce rjesiti moj problem. Morat cu probati onda ovaj balzam, iako moram priznati, ne svidja mi se osjecaj peckanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto ne volim to hlađenje i peckanje na usnama, ali izduram tih par minuta jer je stvarno njegujuć i s njim ne moram često mazati usne :)

      Izbriši
  2. imam ga i super je ;))

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *