Eucerin Lip Aktiv balzam za usne

Volim kupovati i isprobavati balzame za usne, a u zadnje vrijeme sam se bacila na one ljekarničke. Prije koji mjesec sam vam pisala o Avene Cream cold balzamu koji mi je odličan, a danas ću se osvrnuti na Eucerinov.

Pakiranje je jednostavno, bijelo sa prepoznatljivim plavo-crvenim logom po kome je Eucerin prepoznatljiv. Otvor je ravan kao i balzam, meni je doduše praktičnije kada je u koso no nema veze. Poklopac je čvrst i stabilan, zatvara se na klik.


Što kažu iz Eucerina:

Eucerin Lip Active posebno je namijenjen suhim, grubim i osjetljivim usnama. Dekspantenol i vitamin E umiruju, hidratiziraju i štite od svakodnevnih vanjskih čimbenika poput UV izloženosti i niskoj hidratizaciji. Nanosite redovito za brzo olakšanje i dugotrajnu zaštitu. S SPF 15 faktorom.

Bez parfema i parabena.


Što kažem ja:
Balzam je bijele boje, glatke i nježne teksture tako da lako klizi po usnama. Ne ostavlja mastan trag, ali ćete osjetiti da imate lagan sloj na usnama. Ono što me iznenadilo je da nema nikakav, ali baš nikakav miris. Pa ako ste osjetljivi na parfeme ovo će vam se svidjeti. Meni je svejedno, no nekako volim da mi i usne lijepo mirišu :D

Moje usne žeđaju za balzamima. Kao što tijelo treba vodu, tako i moje usne ne mogu živjeti bez balzama. Nakon što se namažem ovime mogu reći da sam mirna dva sata i onda ga moram ponovno aplicirati. Za to vrijeme balzam mi održava usne hidriranim, mekanim, glatkim. Mogu reći da štiti usne od isušivanja i pucanja.

Količina: 4,8 ml
Cijena: 21 kn

Dostupnost: ljekarne
Sastojci: 


Završno, ovaj balzam će vam njegovati i štititi usne od sušenja ali ćete ga morati redovito nanositi. Prednost mu je što nema miris i povoljna cijena. S obzirom da se često nanosi, da se zaključiti kako će se i brže potrošiti.

Jeste probale ovaj balzam? Imate koju preporuku što slijedeće probati :D?

Do čitanja, Xoxo, Sunči


1 komentari:

  1. Njihove kreme za ruke i tuširalice jako volim no ovaj balzam još nisam isprobala. Trenutno volim Balea balzam za usne od makadamije, odličan mi je!

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *