Kraj za sjaj ili ipak ne? 💦 Serozinc~ La Roche Posay


Pozdrav drage!

Sigurno ste čule nešto o ovom spreju od La Roche Posay-a koji je odradio izvrstan posao što se tiče marketinga. Bile smo bombardirane sa svih strana; o njemu su pričale youtuberice, blogerice, razne mrežne stranice i slično. Moram priznati da sam i ja pala na sve to o čemu se priča pa sam prvom prilikom otišla do ljekarne da se uvjerim o čemu se radi.  Ako vas zanima moje mišljenje i dojmovi o ovome proizvodu, nastavite čitati. 



Što kaže LRP: 

Serozink je otopina cink sulfata koja čisti i smiruje kožu.
 
Adstigentni tonik za masnu i problematičnu kožu. Smiruje površinske iritacije, nepravilnosti kože te iritacije nakon brijanja. Bez parabena.

Preporuke kako se sve može koristiti: 
  • Koristiti kao tonik za masnu kožu
  • Na lice očišćeno proizvodom prikladnim za masnu kožu, poprskati Serozinc
  • Tijekom prskanja zatvoriti oči. Ostaviti nekoliko minuta da se upije, pa eventualni višak upiti blazinicom
  • Zatim nanijeti prilagođenu njegu za masnu kožu
Proizvod ima 3 sastojka a to su: 
Aqua
Sodium Chloride (0,75%) i
Zinc Sulfate (0,10%)

 
Sprej dolazi u bočici od 150 ml u klasičnom plavo-bijelom pakiranju. Raspršivač je dobar jer sitno raspršuje vodicu po licu. 
 
Cijena: 74,32 kn


Moje iskustvo:

Moram naglasiti u startu da sam ja kriva što ovaj sprej nije funkcionirao na mojoj koži. Lijepo je navedeno kako je namijenjen masnoj i problematičnoj koži dok je moja normalna sa masnom t-zonom. T-zona mi se zna nekada jako zamastiti pa sam očekivala od ovog spreja da mi uskoči u pomoć. But nope. 

Ono što se dogodilo u mom slučaju je da sam se počela još više mastiti. Pretpostavljam kako mi je začepio pore a moja koža je odreagirala tako da je pustila još više sebuma na površinu. Sve je to rezultiralo povećanim mašćenjem i mojim nezadovoljstvom zbog djelovanja. Od tolikog hype-a na kraju nije ispalo ništa. Probala sam ga prije šminke, nakon šminke i kao tonik ali sve uzalud.

Vjerujem da curama sa stvarno masnom i problematičnom kožom pomaže. Tako da ako imate kao ja normalnu kožu, možete ga slobodno preskočiti. 

Također, čitajući sastojke, nisam mogla a da se ne zapitam kako zapravo nešto što ima samo 0,10% (eeejj 0,10%!) nečega ili 0,75% u sebi može dati tako čudotvoran efekt i spas koži?! Hmmmmm. Znam da se cink kao i salicilna kiselina ne stavlja u visokom postotku u proizvode jer ima jako djelovanje, ali ako netko zna više, voljela bih čuti ;) 

Jeste ga probale? Pišite mi svoje dojmove o njemu :)

Do čitanja, xoxo, Sunči

2 komentari:

  1. Ja imam normalnu do suhu kožu sa pokojim prišticem i svejeno sam isprobala ovaj sprej i meni je bio dobar. Imam osjećaj da kad sam ga presala koristiti da mi je lice baš bilo nekako njahhh :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno svaka koža drugačije reagira i nekada će nekome odgovarati nešto a nekome ne :) Meni nije pomogao ni oko prištića :( a baš sam se ponadala da će barem njih srediti :D

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *