The Body shop~ Wild Argan Oil body butter



Pozdrav svima, 

pošto je ovo prvi post u novoj 2017. godini, želim Vam sve ono što si same želite ;) 
Prošla godina je za mene bila najbolja do sada, a vjerujem kako će ova biti još bolja :)

No da ne duljim previše, krenimo mi sa recenzijom. 

Kada sam bila u Pragu, htjela sam otići u The Body Shop i razgledati njihove proizvode. Kako su njihovi body butteri najviše spominjani, odlučila sam isprobati barem jedan. U njihovom dućanu sam isprobala sve koje su imali i u tom trenutku ovaj mi je najbolje mirisao. Pa sam ga odlučila probati i vidjeti u čemu je stvar. Koristim ga već neko vrijeme i mislim da mogu reći svoje dojmove o njemu. 

Ambalaža: 

Svi maslaci, ne samo ovaj, dolaze u slatkoj manjoj plastičnoj teglici koja je laka za rukovanje. 

Količina proizvoda koja se nalazi unutra iznosi 200 ml. 

Cijena mu je bila oko 20€, što je oko 140 kn.




 Za koga je namijenjen?

Na teglici piše kako je namijenjen za jako suhu kožu te da pruža bogatu hidrataciju i zaštitu 48 sati.

Made in UK!

Sastojci: 


Dojmovi: 

Da odmah sažmem sve u jednoj rečenici: maslac je dobar ali nije ništa spektakularno (meni). 
Moja koža zimi zna biti suha zbog temperatura koje su u minusu, vjetra, isušenog zraka u stanu zbog grijanja, itd. Ovaj maslac pomaže da mi koža bude nahranjena i da ne dođe do većeg isušivanja kože. 

Tekstura maslaca je dosta gusta, pa je nanošenje malo otežano jer treba dobro utrljavati proizvod po koži. Karakteristike su mu da ostavlja kožu jako mekanom i glatkom, nahranjenom i mirisnom. Upija se relativno sporo, rekla bih mu treba oko 3-4 minute pa da nakon toga možete staviti odjeću na sebe. Na meni se miris zadržava oko 2-3 sata a nakon toga ga više ne osjetim. Kad smo kod toga rekla bih da miriše stvarno posebno (pomalo orijentalno, zavodljivo, orašasto). Uglavnom, meni se jako dopada. Ne mogu reći da li stvarno pruža idrataciju punih 48 sati jer se tuširam minimalno svaka 24 sata :D



Pozitivne karakteristike: 
  • praktično pakiranje
  • dobra njega 
  • zavodljiv miris

Negativne karakteristike: 
  • Možda malo nepristupačna cijena :/
  • Nedostupnost, kupnja samo online ili izvan granica Hr

Da li sam zadovoljna proizvodom? Jesam. 
Bih li opet kupila proizvod? Vjerojatno bih, no neki drugi iz ponude. 

Koje ste njihove malsace isprobale i kakvi su vaši dojmovi? :)
Do čitanja, 
Xoxo


1 komentari:

  1. Dok sam živjela u inozemstvu često sam kupovala TBS masslace a i ostale njihove proizvode. Najčešće sam koristila maslace iz limitiranih kolekcija i moram priznati da nisu svi isti, što se tiče teksture i njege. Neki su gušći i hranjiviji a neki su hidratantniji. Najdraži mi je moringa, a u sjećanju su mi ostali grejp i mak, znam da sam bila zadovoljna s njegom.

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *