Pristupačna i kvalitetna maska za stopala 👣~Balea

 Pozdrav drage :)

Ovu kremu/ masku za stopala koristim već par mjeseci unazad, rekla bih negdje od ljeta kada su mi stopala bila isušena. Jednostavno sam oduševljena maskom i morala sam to podijeliti s vama.



Masku za stopala možete kupiti u svakom Dm-u i to po cijeni od 2,90 kn. Ja kada ju kupujem uvijek uzmem barem 2-3 maske. U pakiranju ćete dobiti 15 ml proizvoda što će vam biti dovoljno za otprilike 4 korištenja. Naravno, sve ovisi o vama i vašem stanju stopala.



Masku preporučam da koristite navečer prije spavanja zbog toga što je gusta, bogata i blago masnjikava. Bijele je boje, lako se razmazuje a upija se nakon nekog vremena. Ja ju volim nanijeti u debljem sloju, staviti čarapice i pustiti da napravi svoju zadaću. Ujutro se budim sa mekanim i glatkim petama i u vidno boljem stanju  nego što su bile. U početku sam stavljala deblji sloj, ali s vremenom mi je postalo dovoljno da stavim jako malo.

Što se tiče mirisa on je veoma blag i decentan.

Sadrži babasu i ulje makadamije. Babassu ulje dobiva se od plodova brazilske palme koje se odlično upija bez masnih tragova pa je osobito popularno u njezi kože i kose. Makadamijino ulje se također brzo upija a namjene su mu mnogobrojne.

Ako imate suha stopala i ispucale pete od srca vam preporučam da probate ovu divotu ;) Vjerujem da će vam pomoći baš kao što je i meni.


Da sumiram:

Njega ✔️
Učinak ✔️

Dostupnost ✔️
Cijena ✔️

Sastav:

Pišite mi ako ste isprobale ;)

Do čitanja, xoxo, Sunči

1 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *