Balea LE Body Perfektion pjena za tijelo~ mousse to oil


Pozdrav drage :)

Evo me sa novitetom koji se pojavio u DM drogerijama prije par dana. Ne znam jel pratite Instragram stranicu od Balea-e ali tamo možete vidjeti hrpu proizvoda i noviteta koje non stop izbacuju. Meni je većina Balea proizvoda dobra, a ono što je specifično za njih jest predivna ambalaža i pomno osmišljeni dizajn koji uvijek prati trendove.

No da ne duljim previše, ajde da se bacim na recenziju ove Balea Body Perfektion pjene za tijelo. 


Ova pjena je zamišljena tako da se iz pjene, odnosno moussa pretvori u ulje. Mislim da je ovo zanimljiv koncept i da nema previše proizvoda na takav sistem. 

Pakiranje je rose gold boje što je po meni sasvim prigodno za nadolazeće blagdane. Ovo je Limited Edition proizvod tako da ga za koji mjesec više neće biti za kupiti, no vjerujem da će smisliti neki sličan koji će biti dio stalnog asortimana. Poklopac tj. pumpica je kao i na pjenama za brijanje i onim slatkim gelovima za tuširanje. S njima nikada nisam imala problema, tako da mogu reći kako je pumpica odlična za istiskivanje.


 Količina koja se dobije je 200 ml, a cijena joj je 17,90 kn. Pogodno za vegane.


Kao što vidite na slici, pjena odnosno mousse je bijele boje. Kada prođete rukom i utrljate ju u kožu ona se stvarno pretvori u ulje. Ali ulje koje nije masno, nego je još blaže od suhih ulja (poput Olivalovog čaobnog ulja, Nuxe, itd..). Moram priznati kako sam očekivala da će kod te pretvorbe iz pjene u ulje biti ljepljivog osjećaja, no ostala sam ugodno iznenađena. Uopće nema nikakvog ljepljenja. Ruke i tijelo vam nakon razmazivanja budu tako glatke i mekane da je to nešto predivno. Postoji taj blagi uljni osjećaj koji meni paše jer osjećam da mi je koža nahranjena.


Miris ovog mousse ulja je teško za opisati jer nije ni slatki ni cvjetni, nego kao neki parfem kojemu ne mogu definirati note. Meni se sviđa. U početku se osjeti dosta, a onda postupno isparava te nakon 2-3 sata se jedva osjeti.

Da sažmem, ova pjena/mousse/ ulje mi je jako sviđa. Balea zna imati jako dobre proizvode koji kvalitetom pariraju mnogo skupljim brendovima. Za ovu cijenu dobiti ćete super proizvod koji je lako za koristiti a opet daje odličnu njegu tijelu.

Javite mi ako ste probale ili ćete probati ovaj proizvod ;)

Do čitanja, 
xoxo, Sunči 

Sastav: 

3 komentari:

  1. Odgovori
    1. Fora je koncept i sam proizvod :) Jedva čekam da dođu njihove kreme za ruke isto u obliku pjene :D

      Izbriši
  2. ajmeee, a ja ovo nisam probala :O

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *