Balea CAKE POP~ krema za ruke u pjeni 😍

 Pozdrav drage!

Evo me sa recenzijom jednog Balea proizvoda koji, koliko sam primjetila, još nije stigao na police u Dm Hrvatska. Ja sam svoj primjerak osigurala u Beču i nadam se da će uskoro stići i kod nas. Radi se o kremi za ruke u pjeni.



 Pjenasta krema za ruke se nalazi u preslatko dizajniranoj limenoj ambalaži sa pumpicom na istiskivanje. Nije velika pa je to čini praktičnom za držanje na bilo kojem stoliću, noćnom ormariću ili torbi. 

Količina: 100ml
Cijena: oko 1,49€
Pogodno za vegane



 Laka je za doziranje, nije potrebno slomiti prst da bi istisnuli proizvod van, a kada ga istisnete, izaći će u obliku bijele pjene/ šlaga :D 

Tekstura pjene je mekana, nježna, glatka. Prije no što sam ju prvi puta probala, bila sam u uvjerenju da će biti ljepljiva jer me podsjećala na pjene za kosu, a one uvijek ostavljaju osjećaj zatezanja nakon korištenja i potrebu da operem ruke. No, ugodno sam se iznenadila. Ovo je divne teksture i same njege. Krema pruža dovoljnu njegu ukoliko nemate jako isušene ruke. Brzo se upija u kožu pritom ostavljajući predivan miris. Na bočici je navedeno da se radi o mirisu badema, ali meni miriše na nešto drugo. Miris je meni lijep,luksuzni i zadržava se neko vrijeme na koži.


 Iako visoko u sastavu sadrži Alcohol denat, nisam primjetila da mi je isušio ruke kod čestog i redovnog korištenja.


Jako sam zadovoljna ovim konceptom kreme za ruke. Osim što je sam dizajn presladak, pruža i dobru njegu rukama posebice za tu cijenu. 


Do čitanja, 
xoxo

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *