Favoriti 2017~ Dekorativa

Pozdrav drage!

Evo mene nakon kraće pauze :D Nadam se da ste sretno ukoračile u novu godinu i da se veselite čitati o novitetima iz beauty svijeta. Tijekom prošle godine isprobala sam dosta noviteta ali neki stariji proizvodi su i dalje zadržali svoj status. U ovome postu vam pišem o dekorativnim proizvodima koje sam voljela (a koje i dalje volim koristiti) u protekloj godini. 


Prvo ću krenuti od osnove a to je sam način nanošenja makeupa, odnosno pudera i korektora. Tu su mi se najbolje iskazale spužvice, a radi se o originalnom Beautyblenderu i Real Techniques spužvici. Otkako sam otkrila ova dva dragulja prestala sam koristiti kistove za nanošenje pudera jer mi se ovaj način mnogo više sviđa zbog ekekta koji daju licu. Obje spužvice su mekane, kvalitetne, ne upijaju previše proizvoda, a daju besprijekoran izgled. Iskreno, nisam primjetila neku razliku u spužvicama. Real Techniques-ova je jednako savršena kao i Beautyblender a mnogo jeftinija tako da ne znam koliko se isplati ulagati u skuplju varijantu s obzirom da ih morate mijenjati nakon nekoliko mjeseci.


Primer koji mi se pokazao jako dobrim jest Wet'n'wild Coverall primer za lice. On blago zagladi kožu, popuni pore i zbog svoje blago "sticky" teksture pruža da podloga bolje "sjedne" na lice i produži trajnost šminke.

Puder koji je novi na tržištu od jeseni jest Max Factor Healthy skin harmony tekući puder o kojem sam napisala zasebnu recenziju OVDJE. Mojoj koži iznimno odgovara i sretna sam zbog toga što sam našla dobar puder koji mi toliko odgovara.

Kad govorimo o eyelinerima, tu definitivno pobjeđuje ovaj Catrice tuš Dating Joe Black. O njemu sam također pisala i to možete provjeriti OVDJE. Crn, savršeno pigmentiran, traje cijeli dan na očima bez preslikavanja i unatoč maloj količini traje dosta dugo što me iznenadilo. 

Zadnja sjajna, ali doslovno sjajna stvar :D je Terra Naturi highlighter. Više slika možete vidjeti OVDJE. Daje koži predivan glow i efekt mokre kože. S njim ćete izgledati svježije i zdravije. U svakom slučaju, upotpuniti će bilo kakav look ;)


To je to, htjela sam suziti favorite na manji broj jer ima ih podosta, ali ovo su proizvodi kojima ću se definitivno vraćati i iznova ih kupovati :)

Do čitanja,
Sunči

2 komentari:

  1. Imam primer i odlican mi je :) imam i rt spuzvicu koju cesto koristim ali mi je pukla nakon trece upotrebe :( imam i original beauty blender ali nude...on mi je deffo bolji od rt spuzvice.. imam i taj highlighter meni nije bas drag zbog suptilnosti, vise volim in your face... a ova tus bi bas mogla isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodno ima više tih RT spužvica čija se kvaliteta razlikuje. Npr. ona koja se dobije gratis uz Max Factor proizvod je jako loše kvalitete. Moja je sa ekupi i odlična je :) Ako nosiš tuš, obavezno probaj ovaj, nećeš požaliti :)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *