Empties 🗑️| Potrošeni proizvodi # 12

 Pozdrav drage moje :)

U današnjem postu pišem vam o potrošenim poizvodima. Nema ih puno, ali čistila sam stan i rješavala se smeća pa sam odlučila napisati post kako bi se riješila i tog smeća :D 


Od proizvoda za zubnu njegu potrošila sam zubnu pastu i dvije vodice za ispiranje. Vademecum Advanced clean pastu za zube sam dobila u nekoj od Beautybox kutijica i moram reći da nisam nešto zadovoljna učinkom. Slaba je, razvodnjena (jer je 2 u 1 proizvod), ne osvježava i to je dovoljno da znam kako ju ne mislim kupiti. Dontodent vodica mi je bila dobra. Ima blag okus koji je slatkast, neće vas sve peći dok je bučkate u ustima. Dostupna je u DM-u, dobit ćete količinu od 500 ml za nekih 15 kn ;) Colgate Plax Soft Mint je dosta jača, daje svježinu usnoj šupljini ali nije me se dojmila tako da ju neću ponovno kupiti. 


Dove gel za tuširanje od Arganvog ulja je savršen. Kremast, gust, hidratantan, mirišljav. Znate da volim Dove gelove jer mi pružaju dobru njegu, a ovo je jedan od mojih favorita. Nisam ga vidjela za kupiti nigdje osim u Mulleru. Avon Naturals gel od zelenog čaja i verbene me razočarao. Inače mi je većina proizvoda iz ove linije odlična, ali nažalost to nije slučaj s ovim geom. Prvenstveno jer me svaki put isušivao. Miris mu je fantastičan, ali to nije dovoljno tako da ga neću ponovno kupiti. MLady gel za brijanje breskva-mango je fantastičan. Neko vrijeme nije bilo mog omiljenog Hawaii Feeling (no vratili su ga) tako da sam bila uzela ove i nisu me razočarali.


 Dove DermaSpa uplifted + losion za tijelo sa masažnim rollerima je bio fora za koristiti. Pružao je okej njegu i davao predivan nježan miris. Mislim da su ga izbacili iz asortimana jer ga nisam vidjela više na policama. Gard Professional lak za kosu je dobar.  Ne ulijepi kosu, blago ju stilizira i učvrsti. Trajao mi je dosta dugo. Afrodita losion od grožđa mmmmm, ne moram više ni govoriti o njemu. Jedan od mojih omiljenih losiona. Ne mogu vam opisati kako je ova Balea maska za noge dobra. Čini stopala nahranjenim, mekanim, glatkim. Ludilo od proizvoda i to za svega 2,90 kn :D Himalaya sapun od nima i kurkume me bome jako ugodno iznenadio. Nisam ništa očekivala od njega, ali svaki puta kada bi oprala beautyblender moje ruke nebi bile isušene. To inače nije slučaj. Zapravo, ruke mi uvijek budu isušene nakon pranja kistova i spužvica i uvijek samo gledam gdje mi je krema za ruke. S ovim sapunom moje ruke su bile mekane i na neki način nahranjene. Ne znam kako objasniti, ali ovaj sapun ide u favorite godine. Stvarno mi je otkriće.


Maybelline SuperStay24h puder u kamenu za matiranje mi je bio stvarno loš. Moja šminka bi nakon njega bila sve samo ne matirana. Ne znam kako mu to uspijeva ali moju facu je činio masnijom više nego uobičajeno. Čini me disko kuglom i to je dovoljno da leti u smeće :D

Ste koristile što od proizvoda?

Do čitanja, xoxo, Sunči :)




0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *