Favoriti mjeseca ~ LISTOPAD

 Pozdrav drage!

O favoritima nisam pisala već neko vrijeme pa je vrijeme da to ispravimo. Prošli mjesec se na tržištu pojavilo dosta noviteta, neke od njih sam i sama kupila pa su se našli i tu, među omiljenim proizvodima za prošli mjesec.

Btw. jel možete vjerovati da je već 11. mjesec?!? What? Ne znam, onak, meni se čini da je ljeto bilo jučer, a kad pogledam samo što nije Božić. Jel i vi ponekad osjetite kao da vam je preletilo to vrijeme kao ludo a da niste ni osjetile? Kao da brže leti s godinama :D

Nego, da vam pokažem što sam to voljela koristiti proteklog mjeseca, a koristim i dalje. 

Ajmo krenuti od same kože. Znači, sa dolaskom hladnijih dana, a s tim i kiše i vjetra, koža mi se počela perutati i pojavile su mi se male ljuskice na nekim područjima lica. Na to sam navikla, jer gotovo svake godine uvijek ista priča. Počnem mijenjati kožu s dolaskom hladnijeg vremena. 

Pomoć kod ublaživanja perutanja i suhoće lica sam pronašla u Kemigovom oleo therapy karite (shea) maslacu. Naime ovo je odličan proizvod ako vam je koža suha i vidite naznake da su vam isušeni neki dijelovi (kod mene je to najčešće oko nosa, dio obraza i čelo). Karite maslac će vam ublažiti te suhe dijelove i u roku dan-dva neće im biti ni traga. Nalazi se u krutom stanju, ali stvarno se lako koristi. Ja ga stavim na prste i ugrijem te ga onda nanosim na dijelove koji to zahtijevaju. Naravno, stavljajte ga samo uvečer jer je mastan i hranjiv.


Kad smo već na licu ajde da se osvrnem i na puder koji mi se jako sviđa. Riječ je o novom puderu Max Factor Healthy skin harmony. Puder daje srednje pokrivanje, ali se da nadograditi bez da izgleda cakey. Tako da ako stavite još jedan blagi sloj dati će potpuno prekrivanje. Meni je dosta lagan na licu, ne osjećam ga a traje više od 8 sati. Lijepo se stopi s kožom i da joj polumat finiš. Također, nije mi izazvao nikakve iritacije tako da je to veliki plus. Detaljnije o njemu ću pisati u zasebnoj recenziji.


Proizvod koje moje usne vole je ovaj balzam od Uriage-a. Nije mastan, potrebno ga je jako malo da bi nahranili usne a nakon što ga namažem mirna sam nekoliko sati. Ima blagi miris koji je meni baš fin, no on se ne osjeća baš na usnama. Štiti usne od pucanja i isušivanja, hidrira, lijepo miriše i dolazi u super pakiranju s ovim kosim vrhićem koji ja obožavam. Ide među favorite u kategoriju balzama :)

Tu je i maskara koja je zaludila Ameriku a konačno je doletila i do nas :D Vjerojatno ste sve čule za Loreal Lash Paradise, odnosno Paradise Extatic maskaru. Maskara osim što izgleda predivno i djeluje predivno na trepavicama, barem mojim. Reći ću samo da nije bezveze toliko hvaljena. Očima daje glamurozan, full lash efekt, odnosno efekt umjetnih trepavica. No osim što trepavicama daje volumen i duljinu, formula maskare je odlična. Ne trusi se ni nakon 10 sati nošenja, nema preslikavanja, nema iritacija. Detaljniju recenziju i slike očekujte uskoro. 

Također, vidjela sam da su podijeljena mišljenja oko ove maskare. Nekima ne odgovara uopće, a nekima je odlična. Drago mi je da sam u ovoj drugoj skupini i da sam našla još jednu odličnu maskaru koja može parirati mojoj Maybelline Lash Sensational.


I zadnji proizvod koji mi daje glow u ovim tmurnim danima jest Terra Naturi highlighter o kojemu možete pročitati OVDJE. Predivan, predivan highlighter kojim sam oduševljena . Preporučam ga svima :)



I to je to, jeste probale što od ovih proizvoda?

Do čitanja, xoxo, Sunči

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *