New in ~ PROSINAC


Pozdrav drage moje, 

ovaj tjedan sam kupila nekoliko stvarčica pa sam ih odlučila podjeliti s Vama. 


Zimi obožavam uživati u kupkama pa sam uzela ove dvije. Becutan kupka mi je jedna od najdražih zbog pjene koju stvara i mirisa. Avon kupku od vanilije i šljive sam koristila par puta i nisam zadovoljna. Ne stvara uopće pjenu, ima miris po malini a ne vaniliji/šljivi kako je navedeno :/ Također, bočica je totalno nepraktična. Moram jako stisnuti da bi proizvod izašao. Jedini plus je slatko pakiranje. 


Dove dezići su mi inače jako dobri, no naletila sam na minu kad sam uzela ovaj :D Ova manja pakiranja su praktična jer stanu u svaku torbu, a na ovom je navedeno da ne sadrži aluminij i uz to miriše po breskvi i verbeni. Miris je stvarno predivan, ali to je to. Kad ga nanesem na područje pazuha užasno me peče. To mi se nije događalo sa drugim Dove dezićima. Šteta jer stvarno ima divan miris i ne sadrži aluminij. 
Dusch das Traumland dezić mi je odličan. 


Cleopatra sapun nisam još probala, kao ni Palmolive mineral scrub koji me baš zanima. 


Head&shoulders tonik za deblju kosu sam probala odmah i zasad sam zadovoljna. Stavlja se na tjeme, umasira i ostani da djeluje bez ispiranja. Aussie Miracle shine regenerator je odličan. Subrina Volume&shine je također dosta dobar regenerator. Macadamia Healing oil treatment ulje za kosu sam koristila i prije. Sviđa mi se što ne masti kosu, ostavlja ju mekom, glatkom i mirisnom. 


Avon Planet spa Luxoriously refiling kremu za područje oko očiju s ekstraktom crnog kavijara koristim nekoliko dana i moram priznati da nisam primjetila neki učinak. Okej je, ali nema nikakve razlike nanesem ja nju ili ne. Freeman hidratantna maska s goji bobicama mi ne odgovara. Lice me počelo peči nakon minute tako da sam ju odmah skinula i neću je ponovno koristiti. 


Od dekorative sam uzela Essence coverstick korektor koji mi je odličan za prekrivanje crvenila i bubuljica. Njega kupujem non stop. Uzela sam i Essence The false lashes dramatic volume unlimited maskaru o kojoj sam vidjela mnogo pozitivnih dojmova. Nosila sam je jednom na očima i solidna je, no držim se ja ipak miss hippie i lash sensational. Ova maskara daje dobar volumen, ali nakon nekoliko sati mi se počela blago trusiti. Rimmel Stay matte za setiranje mi je dobar, no mislim da mi je Max Factor creme puff ipak bolji za matiranje. Essence olovka je iz nove kolekcije Glitter in the air i jako mi se sviđaju obje nijanse, no trajnost im je slaba. Nakon pola sata/sat vremena počinje polako nestajati, kao da ju nisam ni nanijela. 



Langelica vodica za ispiranje usta je jako dobra. Nije prejak ukus, osvježava i daje fin dah. Palmolive Magic softnes sapun u pjeni nisam još probala. Signal Glossy chick pasta za zube mi je najbolja pasta zasad. Avon Luck losion za tijelo mi se jako sviđa. Divno miriše, lako se razmazuje i daje normalnu njegu. 



Trudi hidratantna krema je predivna krema koju koristim za ruke i tijelo. Efasit krema za noge mi se jako sviđa. Brzo se upije i totalno se osjeti kako njeguje stopala. Jedna od boljih krema za stopala :) 


Ukoliko želite recenziju nekog od ovih proizvoda slobodno napišite u komentarima ;) 

7 komentari:

  1. Gdje ima za kupiti Trudi(može li se koristiti za lice)krema i krema za stopala? 😊 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudi proizvode možeš kupiti isključivo u ljekarnama. Na njihovoj stranici imaš točno navedeno gdje (http://www.trudi.hr/gdje-kupiti/). Vjerujem kako se može koristiti i za lice, no nisam ju još tako koristila pa ti ne mogu reći kako se ponaša u tom slučaju ;)
      Kremu za stopala sam kupila u Mulleru ;)

      Izbriši
  2. Becutan je zakon. Obozavam ga. I moja djeca ga koriste.
    Essence maskaru obožavam.
    Dove mi je inace ok.
    Al ja volim Aveo dezodoranse i roll on-ove (iz Mullera). :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Becutan je zakon <3, obožavam sve njihovo, posebno baby maramice :) Vidiš, vidiš, Aveo deziće mislim da nisam do sad probala, mogla bi :)

      Izbriši
    2. A Becutan djecji sapun u kamenu je odlican za pranje spuzvica-nema mrlja od pudera nakon pranja. Ja ga vrlo rado koristim. Ma sve od njih. SVE!
      Probaj. Nisu skupi a dobri su. Oko 8 do 10 kn su. Meni odgovaraju i barem 3 godine bez prekida ih koristim. Imaju mozda 4 mirisa u ponudi-ali svaki puta uzmem drugi pa.. Jedino mi njihov dezodorans u spreju ne odgovara- bolji mi je od Balee. Nakon depilacije pazuha kada ga stavim pece(Aveo), a Balea ne.
      Ja ti volim tako probavati različite marke i proizvode. Nekad naletim na dobre, nekad na lose ali i dalje probavam. ;)

      Izbriši
    3. Tako i ja :) Uzimam sapun idući put ;)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *