Favoriti ~ STUDENI


 Pozdrav svima, 

ne mogu vjerovati da je već počeo prosinac i da će za samo 23 dana Božić. Nekako mi vrijeme leti kao ludo, ni ne okreneš se a već je prošao tjedan/mjesec/godina. Nadam se da uživate u svakom trenutku i da stvarate dane koji će vam ostati u lijepom sjećanju. Prošli mjesec mi je sav bio u iščekivanju adventa, paljenja lampica, kupovanja dekorativnih ukrasa i sličnog. Uhvatila me neka opsesija sa šljokicama, a koji su to proizvodi koje sam koristila u studenom možete vidjeti u nastavku. 

Tijelo: 

Najviše sam koristila ova dva proizvoda koja sam skoro i potrošila do kraja. 
Dove purely pampering kremasti gel za tuširanje od pistacije mi je odličan za hladnije dane kad mi koža treba nešto gusto, kremasto i hidratantno i mirisno. 
Dove pro-age nourishment maslac za tijelo mi odlično nahrani kožu, ostavi ju glatkom i mekanom.



Lush sapunčić Shimmy shimmy mazala sam po rukama, vratu, dekolteu :D Ostavlja predivne sitne zlatne šljokice i blag miris. 


Lice: 

Garnier dvofazna micelarna voda za čišćenje lica me oduševila. Postala je moj broj jedan za skidanje šminke. 
Das gesunde plus pantenol krema mi se pokazala odličnom kad mi je lice bilo suho i počelo se blago perutati. Može se koristiti za svakakve namjene. Njome znam namazati lice, staviti na ranu, ublažiti opekotinu, itd.
Avon naturals sprej za lice s aloe i pamukom stavljam nakom umivanja, skidanja šminke ili kad osjetim da mi koža postaje suha. Osvježava lice u trenutku, hidrira ga i ostavlja predivan blagi miris.


Usne: 

Blistex classic lip protector mi je jedan od najboljih balzama što se tiče njege usana. S njim znam da mi usne neće postati ispucane, lijepo miriše, jako je ugodan na usnama i ne ostavlja mastan sjaj. 



Kosa: 

Head & shoulders šampon od jabuke sam nedavno otkrila i moram priznati da mi baš odgovara. 
Loreal Elnett de Luxe lak za kosu su mi najbolji lakovi za kosu, Ovaj daje dodatan sjaj kosi. Definitivno ih probajte ukoliko niste do sada. 
Concertino rainbow glitter i silver glitter su lakovi za kosu sa šarenim i srebrnim šljokicama. Potrebno je stvarno malo naprskati da bi vam kosa blještala :D  Ne znam koje su mi draže hehe. Dobro se drže na kosi, ali kod češljanja dosta njih ispadne. Također, kod nanošenja treba biti malo oprezniji jer bi vam kupaonica mogla biti puna šljokica. 




Dekorativa: 

Loreal Miss Hippie maskara mi je uz Lash sensational najbolja maskara. O njoj sam napisala i recenziju. 
Puder o kojem svi pričaju Catrice HD Liquid Coverage je zaista TOP proizvod i nije hvaljen bez razloga. Reći ću samo SAVRŠEN. 
I paleta koju sam non stop trošila i kreirala razne makeup lookove je Sleek iDivine All night long. Vidi se koje sjenilo mi je najdraže :D 


Jel neki od navedenih proizvoda i Vaš favorit? 

1 komentari:

  1. Catrice puder je zakon! Obožavam ga.
    A H&S sampone sam koristila 5 godina. Sad sam presla na sve ostale :D

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *