HASK (Argan, Macadamia) ulja za kosu


Hask ulja za kosu kao i šamponi i regeneratori su dostupni u Kozmo drogerijama dok njihove maske možete naći u Mulleru. Dostupne su tri linije: Argan, Macadamia i Keratin. Ja sam kupila ulja iz prve dvije linije. 

Ulja se nalaze u plastičnoj tubici s poklopcem. Poklopac kod zatvaranja treba škljocnuti i onda ste sigurno dobro zatvorile tubicu i možete biti sigurne da vam ništa neće iscuriti. U bočici se nalazi 18 ml ulja a cijena im je oko 22 kn.  

Hask navodi za Arganovu liniju: 


"Također poznato kao “tekuće zlato”, Arganovo ulje iz Maroka prepuno je vitamina i antioksidansa, koji obnavljaju kosu, daju joj potrebnu njegu te neizostavan i uvijek željeni sjaj. Linija je idealna za suhu, oštećenu ili obojenu kosu. Prožeta osnažujućim mirisom citrusa."


Za Macadamia liniju: 

"Ulje makadamije bogato je ultrahidratantno ulje. Obilje hranjivih tvari i esencijalnih masnih kiselina pomaže da kosa bude meka, podatna i sjajna. Linija je idealna za suhu, oštećenu i tretiranu kosu. Prožeta orašastim mirisom vanilije."





Moji dojmovi: 
Rekla bih da oba ulja rade istu stvar i da osim mirisa nema neke razlike između njih. Oba ulja omogućuju lakše raščešljavanje nakon pranja kose, zaglade ju, kosa izgleda zdravije i miriši. Moji vrhovi su suhi i nisam primjetila da mi se situacija poboljšala koristeći ova ulja. Mislim da nisu dovoljno nutritivna da zaštite vrhove. No, ako tražite ulje koje će vam olakšati češljanje, dati joj blagi sjaj bez da ju zamasti, ova ulja bi vam mogla odgovarati u tom slučaju. Više mi se sviđa macadamia ulje zog svog orašastog, slatko-vanilijastog mirisa. Arganovo ulje miriše više citrusno, osvježavajuće. 

Jeste probale nešto od ovog brenda? 





1 komentari:

  1. Od Haska koristim keratin masku za kosu i argan oil. Oduševljena sam s njima i rezultatima na kosi. Macadamiu ću probati kad potrošim argan, ali s obzirom da se sporo troši, malo će pričekati. :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *