Dove~ pjena za tuširanje (shower mousse) ARGAN 🚿


Pozdrav drage :)

Danas vam pišem o ovom moussu iliti pjeni za tuširanje. Na naše police je stigla prije kojih mjesec dana i to u dvije verzije (argan i ruža). Ja sam se odlučila za ovu pošto nisam fan mirisa ruže. Može se pronaći u Dmu, Bipi, Mulleru. Cijene variraju od drogerije do drogerije, no najjeftinije su zasada u Dmu gdje im je cijena 19,90 kn. Inače su oko 30 kn. Dolaze u količini od 200 ml.

S pjenama za tuširanje sam se upoznala preko Balea-e koja je prošle godine izbacila nekoliko verzija. Svidio mi se koncept takvih pjena, lakoća korišenja i namjena. Inače volim Dove proizvode tako da sam morala probati ovu.

Ova pjena je višenamjenska što znači da ju možete koristiti klasično za tuširanje ali i za brijanje. Moram napomenuti da ju u svrhu brijanja nisam koristila.

Pjena dolazi u limenoj bočici jednostavnog dizajna, klasičnog za Dove proizvode. Na vrhu je poklopac ispod kojeg je pumpica iz koje savršeno lako izlazi proizvod. Dovoljno vam je par pumpica za cijelo tijelo. U ovoj bočici bi po meni bilo dosta za 30-40 tuširanja.


Pjena je bijela, veoma mekana, božanstvene teksture. Mekana kao da dirate oblak. Izgledom podsjeća na šlag pjenu :D Pogodna je za sve tipove kože. Pjena definitivno ne isušuje, ali nije nešto posebno po pitanju njege. Ja osjećam potrebu da stavim losion za tijelo nakon.



Eh, da se osvrnem i na miris. Na poklopcu imate mali dio preko kojeg možete proći prstom da vidite kako pjena miriše. Meni osobno se ne sviđa miris. Zagušljiv je, intenzivan i pomalo smrdunjav :D No, dobra stvar je što se ne zadržava na koži. Barem ne na mojoj.

Uputa za uporabu:

Jednostavno protresete bočicu, istisnete pjenu i nanesete na tijelo ;)

Dojam:

Pjena me nije pretjerano oduševila, ali razočarala me po pitanju mirisa i njege. Očekivala sam predivan miris a dobila sam neki čudan i zagušljiv. Osim divne teksture i lijepog izgleda, nema ono nešto zbog čega bih ga poželjela ponovno kupiti. Njega mu nije neka u usporedbi sa njihovim kremastim gelovima koji su puno hranjiviji.

Nakon što potrošim ovu, bacam se na nove Nivea pjene jer volim ovakav tip proizvoda u toplijim danima. 

Ako ste probale ovu ili drugu verziju slobodno mi pišite svoje dojmove u komentarima :)







2 komentari:

  1. Upravo koristim Baleinu pjenu za tuširanje i razmišljam kako bih željela isprobati i ostale brendove tog tipa. Inace obozavam Dove dezice, a i sa klasicnim tusiralicama sam zadovoljna. Mozda je onaj miris ruze ipak bolja kombinacija. Nekao sam si i ja zapikirala Niveine nakon ove Balee. Baš sam znatiželjna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto volim Dove tuširalice, deziće, sapune i navikla sam na tu kvalitetu pa mi ovo nekako nije dovoljno dobro. Možda je miris ruže zaista bolji,no nisam ljubitelj takvih mirisa. Ako Balea izbaci nove mirise definitivno isprobavam, kao i Niveu :)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *